در حال آماده سازی ...

۲۰ ایده میز تحریر ساده و مینیمال

  • دسته بندی :میز
  • تاریخ انتشار:

همگی ما به واسطه ی زندگی روزمره کاری یا درسی، نیازمند یک میز تحریر برای انجام‌ کارهایی که با لپ تاپ، نوشتن و کتاب خواندن داریم هستیم، حتی اگر دفتر کاری را نداشته باشیم، اختصاص یک بخش از خانه جهت جانمایی میز تحریر می تواند به ما برای ایجاد یک فضای شخصی کمک به سزایی کند؛ اما سبک این میز باید چه مدلی باشد تا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی داشته باشد؟

میز تحریر

اگر شما هم به سبک مینیمال فکر کردید، باید بگوییم که پاسخ درستی را در نظر گرفته اید! در این مقاله ی کوتاه از ایده رو قصد داریم تا به سراغ میزهای ساده و دارای سبک مینیمالی برویم که بیشترین هماهنگی را با انواع سبک های دکوراسیون دارند و به زیبایی چیدمان منزل و یا دفاتر کار می افزایند، شما می توانید از این لیست جهت ایده گرفتن از انتخاب و چیدمان میز تحریر و میزکار استفاده کنید!


*3#

میز تحریر مینیمال

بررسی معیار های انتخاب شما برای میز تحریر

برای انتخاب میز تحریر صحیح و اصولی، اینکه بدون هدف سری به بازار بزنید و یا در شبکه های مختلف اجتماعی به دنبال مدل های مختلف میز تحریر باشید، جز اتلاف وقت شما نتیجه ای ندارد! بلکه برای انتخاب یک میز تحریر کاربردی با توجه به نیاز های خودتان، ابتدا باید لیستی از الویت هایتان برای انتخاب میز تحریر تهیه کنید، برای مثال اگر عادت به پشت میز نشستن ندارید، سعی کنید میز تحریر های کوتاه جهت نشستن را برای انتخاب در الویت قرار دهید، سپس به سراغ الویت های دیگر مانند ابعاد، جنس و متریال، سبک، رنگ و طرح مورد نظر خود بروید.

میز تحریر های کوتاه

تهیه کردن یک لیست جامع برحسب نیاز و نوع استفاده ی شما می تواند سبب انتخاب یک میز تحریر کاربردی و شیک شود، پس از تهیه ی آن غافل نشوید!


 انتخاب یک میز تحریر متناسب با کار روز مره


در نظر داشتن فاکتور های انتخاب میز تحریر

هیچ محدودیتی برای انتخاب میز تحریر مورد نظر شما وجود ندارد، اما اگر قصد دارید میز تحریر را در قسمتی از فضای منزلتان چیدمان کنید باید به فاکتور هایی مانند سبک دکوراسیون و هماهنگی رنگ آن با المان های دیگر چیدمان دقت ‌کنید.

هماهنگی رنگ میز با المان های دیگر چیدمان

اکتفا کردن به علاقه ی شخصیتان بدون در نظر گرفتن کاربردی بودن میز می تواند باعث شود تا نتوانید حداکثر استفاده از میز تحریر را در فعالیت های کاریتان داشته باشید، با این مقاله از ایده رو همراه باشید تا به بررسی انواع میزهای تحریر ساده و مینیمال بپردازیم.

میزهای تحریر ساده



میز تحریر دو نفره ساده

اگر قصد دارید بیشترین استفاده را از یک میز داشته باشید، میز تحریر دو نفره انتخاب کنید تا علاوه بر بهینه سازی فضا، انتخاب اقتصادی درستی کرده باشید، این میز تحریر مناسب استفاده ی دو نفر خواهد بود که قرار دادن یک کمد با دو کشو در بین آنها می تواند سبب بهینه سازی فضا و بالا بردن کاربرد میز شود.

میز تحریر دو نفره ساده
میز تحریر دو نفره ساده


میز تحریر دو نفره
میز تحریر دو نفره زیبا

میز تحریر متحرک و تاشوی دخترانه ساده

یک میز تحریر تاشو با ارتفاع استاندارد، می تواند یک انتخاب اصولی برای بانوانی باشد که علاقه مند به طراحی هستند و یا رشته ی درسی مرتبط با طراحی مانند معماری، طراحی لباس و یا نقاشی دارند؛ این نوع میز تحریر های تاشوی متحرک می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مورد نظر این افراد باشد.

میز تحریر متحرک و تاشوی دخترانه ساده


میز تحریر متحرک و تاشو

میز تحریر ارگونومیک برای مانیتور

اگر به واسطه ی شغل و یا علاقه ی شخصیتان، ساعات طولانی از زمان روزانه خود را در پشت سیستم میگذرانید، انتخاب یک میز تحریر ارگونومیک‌ می تواند شما را از شر درد گردن و یا آسیب احتمالی به شانه هایتان بر اثر نشستن طولانی مدت خلاص کند!

میز تحریر ارگونومیک برای مانیتور

میز تحریر های ارگونومیک در طرح های ساده و مختلفی موجود و قابل سفارشند که مناسب انتخاب برای افراد گیمر و سئوکارها هستند.

میز تحریر های ارگونومیک
میز تحریر ارگونومیک



به دنبال میزی هستید که تمامی مدارک شما را در خود جای دهد و مانع آشفتگی و شلوغی فضا شود؟

میز تحریر فایل دار ساده

پیشنهاد ما در ایده رو به شما انتخاب میز تحریر های فایل دار است که با داشتن کشوهایی در پایین میز به خوبی پاسخگوی نیازهای شماست.

میز تحریر فایل دار


میز تحریر کوچک متناسب با طرح مدرن

اگر فضای دفتر کار و یا منزلتان دارای دکوراسیون مدرن است و قصد دارید میز تحریری متناسب با طرح منزلتان را انتخاب کنید، از انتخاب طرح های پایه فلزی غافل نشوید!

میز تحریر پایه فلزی

این میزها با طراحی جمع و جور و مدرنی که دارند علاوه بر اشغال کردن حداقلی فضا، باعث زیبایی دوچندان دکوراسیون منزل و دفتر کار شما خواهند شد.

میز تحریر پایه فلزی جمع و جور


میز تحریر جمع و جور
Captcha

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
Alternate Text
0 نظر2886 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
Alternate Text
0 نظر3053 بازدید

ابعاد استاندار کمد، کتابخانه و انواع قفسه

چه عمقی برای جاکفشی یا کمد مناسب است تا تمام کفش‌ها و لباس‌های من را در خود جای دهد؟ ایده رو در این پست به این سؤالات پاسخ می‌دهد. دانستن این نکات قبل از طراحی قفسه به شما کمک زیادی خواهد کرد.
Alternate Text
0 نظر15255 بازدید

چرا طراحی آنلاین کمد و قفسه‌ها بهتر است؟

در این مقاله ایده‌رو شما را با مزایای طراحی آنلاین آشنا می‌کند.
Alternate Text
0 نظر1231 بازدید

زندگی مستقل با استودیو آپارتمان

در این مقاله می‌خواهیم با استودیو آپارتمان‌ها آشنا شویم و نکاتی را در مورد دکوراسیون آن‌ها با هم مرور کنیم.
Alternate Text
0 نظر3795 بازدید

بازسازی خانه؛ خانه‌ام را بازسازی کنم یا خانه‌ی نو بخرم؟

قرار گرفتن در دوراهی بازسازی خانه یا خرید آن برای هر فرد در هر زمان و موقعیتی سخت و استرس‌زاست. کدام راه مناسب شماست؟
Alternate Text
0 نظر1855 بازدید