در حال آماده سازی ...

چرا طراحی آنلاین کمد و قفسه‌ها بهتر است؟

  • دسته بندی :رسام
  • تاریخ انتشار:

طراحی آنلاین قفسه های خانه، به شما این امکان را می‌دهد که کمد یا دراوری که در ذهنتان هست را خودتان طراحی کنید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با نگاه به قناصی ها و فرورفتگی های خانه یا دفتر کارتان ایده های مختلفی برای پر کردن این فضاها به ذهنتان رسیده باشد. اما چون کسی را برای ساختنش نمی شناختید یا نمی دانستید چقدر برایتان هزینه بر می دارد، از ایده های خود صرف نظر کرده باشید. با این حال هر بار به آن نقطه نگاه می کنید باز خاطره آن قفسه در ذهنتان زنده می شود. با طراحی آنلاین به همراه کمی خلاقیت می‌توانید کمد یا کتابخانه‌ای منحصر به فرد و مخصوص خودتان طراحی کنید، قیمتش را ببینید و بسازید بدون آنکه نیاز باشد به صورت حضوری با کسی رو به رو شوید.

*23#

شرایط جدید زندگی با شیوع ویروس کرونا


شرایط جدید زندگی با شیوع ویروس کرونا

مدت زیادی از همه‌گیری ویروس کرونا می‌گذرد و به دنبال آن شیوه زندگی همه مردم جهان تغییر کرده است. جدای از رعایت پروتکل‌های بهداشتی شخصی، مردم تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای در امان ماندن از این بیماری در خانه بمانند. به همین منظور تقاضا برای سفارش‌های آنلاین مواد غذایی، پوشاک و ... روز به روز در حال افزایش است و بخاطر راحت‌تر بودن و مزایای این شیوه از خرید، هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. خرید آنلاین اسباب خانه هم در سبک جدید زندگی مردم دچار تغییراتی شده است. مردم ترجیح می‌دهند در خانه، کمد و کتابخانه مناسب فضای خانه و محل کارشان را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرند. بدون اینکه شخصی به صورت حضوری برای اندازه گیری، طراحی و نصب به خانه یا محل کارشان بیاید.

به علاوه دیگر نیازی نیست برای خرید مبلمان مراجعه حضوری به بازار داشته باشند زیرا به طور معمول گشتن برای پیدا کردن مورد مناسب زمان زیادی خواهد برد.

خدمت طراحی و محاسبه قیمت آنلاین این شرایط را برای شما فراهم می‌کند تا در دوران پاندمی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، قفسه‌ی مخصوص خانه خودتان را بسازید.

صرفه جویی در زمان

اغلب مردم با مشغله‌های زندگی، زمان کافی برای مراجعه به بازار و خرید کمد و جاکفشی ندارند. از سویی کمبود فضا و به هم ریختگی خانه‌ای که روز و شب را در آن سپری می کنند، آرامششان را بر هم می زند. همانطور که می‌دانیم خریدن این گونه اقلام نیازمند صرف زمان زیاد و دیدن نمونه‌ های مختلف برای تصمیم‌گیری نهایی است. با امکان طراحی آنلاین قفسه‌های مورد نیازتان و مقایسه طرح‌های مختلف، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و مشاهده قیمت، سفارش خود را ثبت کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

کمبود فضا و اهمیت سفارشی‌سازی در این حالت


کمبود فضا و اهمیت سفارشی سازی

طراحی دکوراسیونِ خانه‌های با متراژ پایین کمی چالش‌برانگیز است چرا که باید هم ظاهری زیبا به خانه بخشید و هم از تمام فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، به عبارتی بهینه‌سازی استفاده از فضاهای کوچک در این شرایط اهمیت ویژه ای دارد. در این صورت سفارش کمد و قفسه‌های خانه با ابعاد بهینه بهترین راه حل است.

از برتری های طراحی آنلاین نسبت به خرید از بازار برای خانه‌های کوچک می‌توان به موارد متداول زیر اشاره کرد:

  • نبودن فرنیچر مناسب برای فضاهای کوچک در بازار
  • سخت بودن شرایط سفارشی سازی بدون ابزار‌های مناسب طراحی
  • عدم ارتباط مناسب میان مشتری و سازنده و به وجود آمدن کج‌‌فهمی‌های متفاوت

با استفاده از ابزار طراحی ایده‌رو، شما به راحتی می‌توانید کمد یا میز تلویزیون مورد نظر خود را طراحی کنید و پس از مشاهده قیمت آن سفارش دهید.

از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید اندازه گیری صحیح و دقیق است. اگر سوال‌های شما در این رابطه با چگونه یک اندازه گیری صحیح انجام بدم با خواندن مقاله حل نشد کارشناسان ایده رو خوشحال می شوند صدای شما را بشنوند.

طراحی آنلاین تا چه حد منعطف است؟

به اندازه تمام وسایل شما. فرض کنید شما احتیاج به خرید یک کمد جدید برای اتاق خوابتان دارید و می خواهید هر وسیله، جای مشخص و متناسب با ابعاد خودش داشته باشد. یک ابزار طرحی آنلاین خوب این امکان را به شما می دهد که :

  • ابعاد، تعداد کشو ها، طبقات
  • اینکه کجا درب داشته باشد.
  • از چه نوع دربی استفاده شده باشد.

و هر جزئیات دیگری که مدنظرتان است را تعیین کنید اما در عین حال، استانداردهای لازم را رعایت می‌کند. رسام ایده رو تمام این قابلیت ها را دارد. ایده رو در تمام مسیر طراحی، سفارش و نصب همراه شما است تا سفارش شما به اصولی‌ترین حالت ممکن ولی کاملا به دلخواه خودتان انجام شود.

همانطور که لباسی که می‌پوشیم می‌تواند نشان‌دهنده علایق و سلیقه ما باشد، دکوراسیون خانه و دفتر کار ما هم جلوه‌ای از شخصیت ماست. طراحی آنلاین این امکان را به ما می‌دهد تا با طراحی یک کتابخانه خاص برای اتاق خواب‌مان یا با طراحی یک میز کنسول با به کار گیری خلاقیت برای نشمین خانه‌مان، سلیقه و نیازهایمان را به دیگران نشان دهیم.

ابزار های طراحی و سفارش آنلاین ایده‌رو


رسام و طراحی آنلاین


به کمک رسام می‌توانید قفسه های مختلف سفارشی را با ابعاد، رنگ و کاربری دلخواه خود طراحی کنید. قفسه می‌تواند یک کتابخانه، میز کنسول، کمد یا هر ترکیبی از آنها باشد. رسام به شکلی ساده طراحی شده است که هر کسی به راحتی توان استفاده از آن را داشته باشد. اگر کار با رسام برای شما سخت بود می‌توانید برای ما طرح بفرستید . قبل از شروع طراحی خود نیز می‌توانید از نمونه کارهای ما ایده بگیرید.

با خواندن مقاله طراحی به سبک رسام می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی رسام و طراحی آنلاین بدست آورید.

نتیجه نهایی در طراحی آنلاین چقدر با چیزی که مدنظرمان هست منطبق خواهد بود.

شاید برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده باشد که برای سفارشی سازی یک کتابخانه مجبور به کشیدن طرح مدنظر و نشان دادن آن به فرد سازنده شده باشید در این صورت به احتمال زیاد تفاوت های زیادی بین خواسته شما و نتیجه نهایی خواهد بود چرا که قطعا نمی‌توان با یک طرح ساده روی کاغذ تمام جزئیات را انتقال داد. حتی اگر طرح مد نظر شما با نمونه‌ای که برای شما ساخته شد مطابقت داشته باشد هم ممکن است بعد از تحویل کار متوجه شوید که تصور درستی از کتابخانه‌ای که طراحی کردید، نداشتید و کاری که تحویل گرفتید پاسخگوی تمامی نیازهای شما نیست. تمام این ایرادات و مشکلات با طراحی آنلاین کتابخانه دلخواهتان برطرف می‌شود.

کاهش هزینه‌ها

بسیاری از ما با دیدن ژورنال ها و مجلات مختلف و یا تبلیغات برند های بزرگ و معتبر، کمد یا میز کنسول مورد علاقه‌مان را پیدا می‌کنیم اما توان پرداخت هزینه های سرسام آور آن‌ها را نداریم و نمونه های مشابه آن هم در بازار پیدا نمی‌شود. در این صورت به راحتی می‌توان با ایده گرفتن از آنها و طراحی نمونه مشابه برای خودتان، میز کنسول دلخواهتان را با هزینه کمتری سفارش دهید.

حتی در بعضی شرایط شما نیاز به تهیه کتابخانه برای اتاق خوابتان و همینطور یک دراور دارید. در این صورت با طراحی یک قفسه ترکیبی، به شکل کمد یا دراوری خاص که به تمام نیازهایتان پاسخ دهد و حداکثر استفاده را برای شما داشته باشد، می‌توانید یک قفسه در عوض دو کالای متفاوت داشته باشید و از هزینه‌های اضافی کم کنید. طراحی درست و مناسب نیازمند ابزار کارآمدی برای طراحی کمد یا میز تلویزیون است. راحت‌ترین کار استفاده از ابزار طراحی آنلاین است تا با توجه به نیازها و سلیقه‌ی خود و بدون نیاز به دیگران و صرف هزینه، قفسه‌ی مورد نیاز خود را طراحی کرده و سفارش دهید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم مزایای طراحی آنلاین قفسه‌ها (کتابخانه، کمد، میز تلویزیون، جاکفشی، میز کنسول، دراور) را نسبت به روش‌های سنتی و خرید از بازار با هم مقایسه کنیم. شرایط و روحیات شما نقش تعیین کننده در انتخاب طراحی آنلاین یا خرید محصول آماده از بازار دارد.

تیم ایده‌رو با استفاده از تکنولوژی و مفاهیم جدیدی مانند سفارشی سازی انبوه و طراحی پارامتریک سعی در بر طرف کردن موانع سفارشی سازی سنتی مبلمان دارد.

شما با کمک ایده‌رو می‌توانید به صورت آنلاین قفسه‌های مورد نیاز خانه‌و دفترتان را طراحی کنید و سفارش دهید. همینطور امکان مقایسه طرح‌های مختلف و قیمت آنها و ایده گرفتن از نمونه کارهای مجموعه ایده‌رو نیز برای شما فراهم است.


Captcha

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
Alternate Text
0 نظر2760 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
Alternate Text
0 نظر2838 بازدید

ابعاد استاندار کمد، کتابخانه و انواع قفسه

چه عمقی برای جاکفشی یا کمد مناسب است تا تمام کفش‌ها و لباس‌های من را در خود جای دهد؟ ایده رو در این پست به این سؤالات پاسخ می‌دهد. دانستن این نکات قبل از طراحی قفسه به شما کمک زیادی خواهد کرد.
Alternate Text
0 نظر14170 بازدید

زندگی مستقل با استودیو آپارتمان

در این مقاله می‌خواهیم با استودیو آپارتمان‌ها آشنا شویم و نکاتی را در مورد دکوراسیون آن‌ها با هم مرور کنیم.
Alternate Text
0 نظر3602 بازدید

تنها شما نیستید که تصمیم به تغییر دکوراسیون در دوران پاندمی گرفته اید

تغییر دکوراسیون و ایجاد نظم برای تغییر حال و هوای خانه، کاری است که خیلی‌ها در دوران پاندمی انجام می‌دهند.با ما همراه باشید تا دلایل تاثیر ویروس کرونا روی دکوراسیون داخلی خانه را با هم بررسی ‌کنیم.
Alternate Text
1 نظر994 بازدید

بازسازی خانه؛ خانه‌ام را بازسازی کنم یا خانه‌ی نو بخرم؟

قرار گرفتن در دوراهی بازسازی خانه یا خرید آن برای هر فرد در هر زمان و موقعیتی سخت و استرس‌زاست. کدام راه مناسب شماست؟
Alternate Text
0 نظر1715 بازدید