در حال آماده سازی ...

میز تحریر کوچک جادار برای خانه کوچک

در سال‌های اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی در سراسر دنیا به دور کاری و تحصیل در منزل روی آورده‌اند. کار در خانه بدون میز مناسب غیر ممکن به نظر می‌رسد و انجام کارها بدون میز آسان نیست. اما اگر خانه شما کوچک است، ممکن است فکر کنید که نمی‌توانید یک دفتر کار خانگی یا میز مطالعه مناسب داشته باشید. اما اشتباه نکنید، با طراحی مناسب می‌توانید هر فضایی را به فضای کاری عالی تبدیل کنید. کاملا درست است، حتی گوشه اتاق یا فضای پرتی که از پتانسیل قابل استفاده آن‌ها چشم‌پوشی کرده‌اید. در ادامه ایده‌هایی برای میز کار در فضای کوچک خانه و میز تحریر کوچک را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

*3#

میز تحریر ساده

اگر مشکل کمبود جا دارید یا علاقه‌مند به دکوراسیون به سبک مینیمال هستید، میز تحریر ساده و میز کار بدون کشو و کتابخانه برای خانه شما مناسب است. میز های ساده فضای کمتری را اشغال می‌کنند اتاق خواب یا سالن پذیرایی شما را شلوغ و نامرتب نشان نمی‌دهند. در سبد خرید افرادی که به سادگی اهمیت می‌دهند، میز تحریر سفید و میز تحریر مینیمال جا دارد.


میز تحریر ساده کوچک

میز کار جادار

وقتی فضای زیادی در خانه ندارید، پیدا کردن مکانی برای مطالعه، یادگیری و کار کمی چالش برانگیز می‌شود علی الخصوص که:

  • نیاز به فضای ذخیره سازی دارید
  • دکوراسیون زیبایی می‌خواهید
  • به دنبال شلوغ کردن فضای کار خود نیستید

پس بهترین کار استفاده از فضای عمودی خانه است، طبقاتی را در بالای میز کار کوچک خود تعبیه کنید هم به دکوراسیون و تزئین اتاق خواب شما کمک می‌کند هم امکان نگهداری وسایلی که جایی برای آن‌ها ندارید را فراهم می‌کند.


میز تحریر جادار


از طراحی کشو زیر میز تحریر نیز غافل نشوید، کشوها برای وسایل کوچک و بزرگ و مرتب کردن خانه یک انتخاب عالی است. مخصوصا اگر احتیاج داشته باشید تا تعداد زیادی ابزار کوچک همیشه در دسترس شما باشد.


میز کار جادار

میز تحریر کتابخانه دار

میز تحریر کتابخانه دار برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهترین انتخاب است. میز تحریری که در بین تعداد زیادی طبقات و کابینت‌های مختلف کتاب قرار گرفته است. نه تنها از فضای بالا و پایین میز برای نگهداری کتاب یا سایر وسایل کار استفاده می‌شود بلکه محیطی انگیزشی برای مطالعه نیز فراهم می‌شود. چیزی شبیه به سالن مطالعه خانگی.


میز تحریر کتابخانه دار


لازم نیست تنها از طبقات استفاده کنید اگر مایل باشید می‌توانید درب ها و باکس‌هایی را در نظر بگیرید تا نگران جلوه چیدمان وسایل داخل کمد نباشید. به این شکل دکوراسیونی با محیط یک‌دست‌تر و هماهنگ‌تری خواهید داشت.


میز تحریر کتابخانه دار

میز کار کوچک

اگر تا به حال حتی یک بار کار از منزل یا به اصطلاح دورکاری را تجربه کرده باشید می‌دانید اهمیت داشتن فضایی هرچند کوچک که به کار خود اختصاص دهید و به شما در تمرکز داشتن کمک کند، تا چه حد ضروری است. کوچکترین و ساده ترین میز نیز شرایط را برای شما مهیا خواهد کرد، کافی است با توجه به نیازهایتان و کاربری مد نظر خود اقدام به طراحی و سفارش میز تحریر کنید. می‌توانید ساخت میز تحریر ام دی اف را در دستور کار خود قرار دهید یا شاید نیاز به میز کار با رویه شیشه‌ای داشته باشید.


میز تحریر کوچک جادار

میز تحریر کمجا

از گوشه‌ها و فضاهای پرت که فکر می‌کنید دردسرساز هستند بهره ببرید. شاید در نگاه اول تصور کردن یک میز کار در فرورفتگی دیوار یا کنج اتاق خواب‌تان غیر ممکن باشد اما از مشاوره کارشناسان و متخصصین در حوزه طراحی و ساخت انواع میز کار استفاده کنید تا در فضایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید یک دفترکار خانگی کوچک داشته باشید، تا :

  • مشکل کمبود جایی که داشتید برطرف شود
  • استفاده بهینه از فضای پرت داشته باشید
  • از دکوراسیونی اصولی که در رفع نقضی نقشه خانه به شما کمک کند، لذت ببرید

میز تحریر کمجا

میز تحریر دیواری

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، استفاده از دیوار و فضای عمودی در خانه کوچک الویت دارد. چرا که امکان داشتن فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می‌کند. انواع گوناگون میز دیواری با ابعاد و متریال متنوع قابلیت طراحی و اجرا دارند.


میز تحریر دیواری


بسیاری از میزهای دیواری تاشو بوده و وقتی نیازی به استفاده از آن ندارید به راحتی جمع می‌شوند و فضایی را اشغال نخواهند کرد. در بالای میز نیز تحریر دیواری نیز می‌توان چند طبقه یا باکس برای قرار دادن کتاب‌ها، وسایل کار یا حتی دکور خانه قرار داد. میزهای کوچک باریک شبیه به شلف و طبقات دیواری زمانی که فضای کافی ندارید یا علاقه به داشتن میز تحریر بزرگ سنتی در دکوراسیون خانه خود ندارید هم به زیبایی چیدمان شما کمک می‌کند و هم نیاز شما به فضای کار و مطالعه را برطرف خواهد کرد.


میز تحریر دیواری


سخن پایانی؛ میز کار جادار برای خانه کوچک

میز تحریر تنها برای گذارندن ساعات کار و مطالعه یا جلوگیری از کمردرد به دلیل نشستن طولانی مدت روی زمین نیست و نقش به سزایی در دکوراسیون خانه شما دارد. امکان قرار گرفتن در هال یا اتاق خواب را دارد. می‌توانید به آن به چشم یک قفسه برای جا دادن وسایلتان نگاه کنید و در طراحی آن خلاقیت به خرج دهید. فضایی که دارید را بررسی کنید، بین متریال‌های متفاوت چوب، ام دی اف و ... مناسب ترین جنس را برای میز کار خود انتخاب کنید و با توجه به انتظاراتی که از یک میز دارید با در نظر گرفتن قیمت میز تحریر، خرید کنید.


میز تحریر کتابخانه دار

اگر به دنبال خرید میز تحریر هستید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ایده رو استفاده کنید، مشاوران ما با توجه به نقشه خانه شما بهترین پیشنهادات میز تحریر را به شما خواهند داد. اگر طرح خاصی در ذهن خود دارید می‌توانید عکس آن را برای کارشناسان ما ارسال و منتظر بررسی هزینه ساخت آن بمانید.

شما کدام مدل از میز تحریر را انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما برای خانه کوچک میز تحریر دیواری مناسب‌تر است یا میز کار ساده؟



Captcha

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
Alternate Text
0 نظر2876 بازدید

5 اصل طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه

با ایده‌رو همراه باشید تا با اصول طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه آشنا شوید و یاد بگیرید چطور یک کتابخانه مدرن کوچک یا  قفسه کتاب مینیمال را به کتابخانه شیک خانگی خود تبدیل کنید
Alternate Text
0 نظر6335 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
Alternate Text
0 نظر3033 بازدید

کمد ام دی اف یا هایگلاس؟

مختصر و مفید به زبان ساده در مورد انواع متریال مورد استفاده در ساخت مصنوعات چوبی
Alternate Text
0 نظر6234 بازدید

رنگ سال 2021 چیست و رنگ سال چگونه انتخاب می‌شود؟

در این مطلب ایده‌رو با رنگ سال جدید و نحوه انتخاب رنگ سال آشنا می‌شوید و تاریخچه رنگ سال‌های قبل را می‌خوانید
Alternate Text
0 نظر5486 بازدید

9 ترفند برای مرتب کردن کمد

با ترفندهایی ساده و ارزان می‌توانید کمد لباس و کمد رخت خواب خود را مرتب کنید.
Alternate Text
0 نظر2519 بازدید