در حال آماده سازی ...

سرویس بهداشتی و حمام مدرن کوچک؛ نکاتی مهم در دیزاین سرویس بهداشتی شیک و کوچک

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مانند هر نقطه دیگر از خانه مهم و قابل توجه است. فاکتورهای متفاوتی  در دیزاین سرویس بهداشتی اثر گذار هستند از جمله:

  • متراژ سرویس بهداشتی
  • رنگ و ابعاد کاشی، سنگ و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام
  • نور پردازی
  • قفسه و شلف حمام 
  • قفسه و کابینت سرویس بهداشتی
  • لوازم دکوراتیو و اکسسوری‌ها

 

برای داشتن سرویس بهداشتی شیک نکاتی را باید در نظر گرفت، تا به سبک مدرن امروزی پایبند ماند و همینطور اگر خانه شما کوچک است و در عین حال دوست دارید فضای حمام و سرویس بهداشتی شما بزرگ به نظر برسد، پیشنهاداتی کاربردی برای شما داریم.

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدرن کوچک

در دیزاین سرویس بهداشتی کوچک به سبک مدرن، انتخاب رنگ قدم اول است. پیشنهاد می‌شود برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از رنگ‌های روشن استفاده کنید بخصوص در خانه‌های کوچک. چرا که نه تنها باعث تمیزتر، روشن‌تر و شفاف‌تر دیده شدن فضا می‌شود بلکه ابعادی که دارید را بزرگتر  نشان خواهد داد. سعی کنید از سرامیک‌ها و کاشی‌های با رنگ سفید، استخوانی، طوسی روشن، کرم و ... استفاده کنید. هرچه ابعاد کاشی‌ها بزرگتر باشد دیوار یا کف حمام نیز بزرگتر دیده خواهد شد.

 

اگر رنگ‌های سرد را ترجیح می‌دهید از تناژ رنگ‌های طوسی استفاده کنید و اگر از طرفداران رنگ‌های گرم هستید به سمت انتخاب رنگ‌های کرم و قهوه‌ای برای سرویس بهداشتی خانه خود بروید.

نکته قابل توجه دیگر در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، استفاده از آینه‌ها و شیوه نورپردازی است. سعی کنید در محیط‌های کوچک تا حد امکان از آینه استفاده کنید چرا که با انعکاس بیشتر نور فضای شما را دلبازتر نشان می‌دهد. معمولا حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی در آپارتمان‌های کوچک امروزی فاقد پنجره و بهره‌وری از نور طبیعی هستند. پس خودتان باید دست به کار شوید و از لوسترها، دکورهای روشنایی و انواع لامپ استفاده کنید. تعبیه نور مخفی در سقف یا پشت آینه نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

از ترکیب‌ها نترسید. از کاغذدیواری‌های مخصوص فضاهای مرطوب استفاده کنید. سنگ یا کاشی طرح چوب نیز با رعایت سایر نکات در حمام مدرن شما قابل استفاده هستند.

می‌توانید رنگ مورد علاقه‌تان را در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی جای بدهید. ترکیب دو یا سه رنگ مختلف کاشی را در دیوارها استفاده کنید.

در ترکیب رنگ جسور و خلاق باشید، کاشی‌های رنگی یا کابینت روشویی رنگی از انتخاب‌های شما برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون حمام یا سرویس بهداشتی است.

از کاشی ها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید.

فضا را سبز کنید. از طبیعت الهام بگیرید. قرار دادن یک گلدن در حمام یا سرویس بهداشتی خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را کنید در دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه شما تاثیر خواهد داشت.

می‌توانید در صورتی که امکان آن برای شما وجود دارد از پادری یا قالیچه استفاده کنید.

همواره بر این باوریم که سلیقه در دکوراسیون داخلی بر هر چیزی ارجحیت دارد. پس اگر به رنگ‌های تیره علاقه‌مندید و دکوراسیون سرویس بهداشتی تیره را می‌پسندید خود را محدود به استفاده از رنگ‌های روشن و نود نکنید.

می‌توانید از دکورهای متنوع استفاده کنید و رنگ‌های تیره، روشن و حتی طرح چوب را کنار هم قرار دهید. از استفاده از انوع قفسه، شلف حمام و کابینت سرویس بهداشتی نیز غافل نشوید.

 

 

کابینت سرویس بهداشتی و حمام مدرن

ساده بودن مهمترین ویژگی سرویس بهداشتی مدرن است. عموما وسایل بهداشتی و نظافت زیادی در حمام و سرویس بهداشتی نگهداری می‌شود بهتر است با استفاده از قفسه‌ها و کابینت‌های سرویس بهداشتی به این وسایل نظم بدهید و از شلوغی جلوگیری کنید. 

گاهی تنها با یک کابینت روشویی سرویس بهداشتی شما مرتب خواهد شد.

هرچقدر وسایل بیشتری دارید به قفسه و کابینت بیشتری نیز نیاز پیدا خواهید کرد. 

در سفارش و خرید کابینت سرویس بهداشتی و شلف‌های حمام می‌توانید از رنگ و طرح چوب استفاده کنید و دکوراسیون مدرن تلفیقی داشته باشید

بخشی از فضای دیوارها نیز برای ساخت کابینت سرویس بهداشتی مناسب است، لازم نیست تمام طبقات و باکس‌ها روی زمین یا زیر روشویی باشد. 

از فرورفتگی دیوار برای ساخت قفسه استفاده کنید. به این شکل نه تنها قناسی و بد شکلی حمام و سرویس بهداشتی را از بین می‌برید بلکه با طراحی فضایی برای نگهداری وسایلتان و ایجاد نظم به دکوراسیون مدرن نزدیکتر می‌شوید.

می‌توانید بخشی از کابینت را بسته و بخشی دیگر را باز طراحی کنید.

 با رعایت تمام نکات انتخاب رنگ، نورپردازی، ساخت قفسه و کابینت و دخیل کردن سلیقه‌تان در دیزاین، از نتیجه نهایی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدرن کوچک لذت ببرید.

سخن نهایی؛ با سفارش قفسه ‌ها برای هر نقطه از خانه و محل کار خود نظم را به ارمغان بیاورید.

درباره راه‌هایی برای ساختن دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن صحبت کردیم، از اصول اولیه سبک مردن سادگی، نظم و دوری از شلوغی است. در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از شلف‌ها، کابینت‌ها و قفسه‌های مخصوص استفاده کنید. با چیدمان منظم نه تنها فضای کوچکتان را از بدشکلی نجات می‌دهید بلکه زیبایی حمام و سرویس بهداشتی خانه خود را دو چندان می‌کنید و همینطور در نظافت محیط دردسر کمتری را متحمل خواهید شد. استفاده از قفسه‌ها تنها به اتاق خواب یا آشپزخانه محدود نمی‌شود، هر فضای کوچکی برای نظم و ظاهر مناسب به آن نیاز دارد.

به نظر شما چقدر ساخت قفسه و کابینت در سرویس بهداشتی و حمام اهمیت دارد؟

Captcha

مطالب پیشنهادی

اتاق گیمینگ ساده؛ ایده‌هایی برای ساخت اتاق گیمینگ کوچک و ارزان

اتاق گیمرها در خانه کوچک چه شکلی باید باشد؟ چگونه با دکوراسیون بهتر مخاطب بیشتری جذب کنیم؟ اگربه دنبال طراحی و ساخت اتاق گیمینگ در خانه خود هستید این مقاله را از دست ندهید.
Alternate Text
5 نظر41889 بازدید

دکوراسیون آشپزخانه کوچک مدرن؛ آشپزخانه‌ات را بزرگتر نشان بده

چگونه می‌توان دکوراسیونی مدرن برای آشپزخانه کوچک داشت؟ در این مقاله درباره راه‌هایی برای چیدمان آشپزخانه کوچک جادار صحبت می‌کنیم.
Alternate Text
2 نظر1764 بازدید

رنگ اتاق خواب؛ بهترین ترکیب رنگ برای اتاق خواب

اگر در انتخاب ترکیب رنگ چیدمان اتاق خواب خود مردد هستید، این مقاله با پالت‌های رنگی متنوع به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کند.
Alternate Text
1 نظر8997 بازدید

دکوراسیون طوسی سفید، دکوراسیونی مدرن و ماندگار

علاقه‌مند به دکور خانه خود با رنگ طوسی و سفید هستید؟ ایده‌ها و نکاتی را برای داشتن بهترین خانه طوسی سفید برای شما فراهم کرده‌ایم.
Alternate Text
4 نظر15932 بازدید

میز تحریر کوچک جادار برای خانه کوچک

داشتن میز تحریری که تمامی نیازها را برطرف کند در خانه کوچک غیرممکن به نظر می‌رسد. راه حل داشتن میز کار کوچک ولی جادار چیست؟
Alternate Text
0 نظر1989 بازدید

انواع دیوار پشت تلویزیون

چگونه باید پشت تلویزیون را تزئین کرد؟ دکوراسیون درست و اصولی دیوار پشت تی وی چیست؟ تی وی وال برای خانه کوچک مناسب است؟
Alternate Text
0 نظر2550 بازدید