در حال آماده سازی ...

دکوراسیون طوسی طلایی، دکوراسیون مدرن و لوکس


در این مقاله از ایده رو قصد داریم، دکوراسیون فضا را با رنگ طوسی و طلایی آموزش دهیم، این دو رنگ پرطرفدار تقریبا برای هر فضایی اعم از سالن های زیبایی، دفاتر کار و منزل یک ترکیب رنگی شیک و لوکس ایجاد می کند، ترکیبی که فضا را با سادگی رنگ طوسی و جذابیت رنگ طلایی به اوج تعادل و جذابیت می رساند؛ اما چگونه می توان دکوراسیون طوسی طلایی را برای فضای دلخواهمان اجرا کنیم؟

اموزش دکوراسیون فضا را با رنگ طوسی و طلایی

برای اجرای دکوراسیون طوسی طلایی در فضا ابتدا باید طیف رنگی طوسی را به خوبی بشناسید و بدانید که چه شدت رنگی برای ترکیب این رنگ با رنگ طلایی باید در نظر بگیرید، سپس به تفکیک عناصر فضایی بپردازید که در این مقاله تمامی نکات آن را مورد بررسی قرار دادیم، پس برای داشتن یک دکوراسیون جذاب از ترکیب رنگی طوسی طلایی با ایده رو در ادامه همراه باشید.

اجرای دکوراسیون طوسی طلایی


۱. قانون ۶۰/۳۰/۱۰ را در ترکیب رنگی فضا اجرا کنید!

قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون داخلی، یکی از نکاتی است که طراحان داخلی نمی خواهند شما بدانید! چرا که دکوراسیون فضای شما را مانند یک طرح گرافیکی جذاب خواهد کرد، برای اجرای این قانون طراحی داخلی در دکوراسیون طوسی طلایی، ۶۰ درصد فضای شما اعم از دیواره ها باید دارای رنگ خنثی طوسی باشد که پیشنهاد می شود این طیف رنگی دارای طیف طوسی روشن باشد و ۳۰ درصد فضای شما اعم از مبلمان شامل یک رنگ بولد و یا مکمل باشد که در این مورد رنگ طلایی گزینه ی مناسبی به نظر می رسد؛ ۱۰ درصد مابقی عناصر دکوراسیون داخلی می تواند از ترکیب رنگی بولد تری مانند طلایی کروم و رنگ های مکمل برخوردار باشد.

 قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون

۲. بین ترکیب رنگی طوسی و طلایی، ایجاد هماهنگی و یا تضاد کنید!

تضاد بین رنگ ها در دکوراسیون فضا سبب ایجاد کنتراست و عدم یکنواختی خواهد شد در حالی که یکپارچگی فضا موجب بزرگنمایی دکوراسیون فضای شما خواهد شد، تصمیم ایجاد تضاد و یا هماهنگی ترکیب رنگی در دکوراسیون طوسی طلایی در فضای دلخواه شما کاملا بسته به سلیقه و متراژ فضاست که می توانید بر حسب آن، این انتخاب را انجام دهید.


دکوراسیون ترکیب رنگی طوسی و طلایی

۳. ترکیب رنگی طوسی طلایی را تنها به تفاوت رنگ محدود نکنید!

ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی تنها به تفاوت رنگ ها خلاصه نمی شود، بلکه بافت، متریال و همچنین ریتم بستگی دارد، برای مثال در دکوراسیون طوسی طلایی می توانید عناصر دکوراسیون را از نوع مات و یا درخشان انتخاب کنید، از شیرآلات گرفته تا لوستر و ادوات روشنایی همه ی آنها دارای مدل های متفاوتی در رنگ های کرومیک، طلایی درخشان و مات هستند که باید در انتخاب آنها و ترکیبشان با طیف رنگی طوسی دقت کنید.

 ترکیب رنگی طوسی طلایی برای دکوراسیون

۴. از یک رنگ خنثی در کنار ترکیب رنگی طوسی طلایی در دکوراسیون فضا کمک بگیرید!

رنگ سفید می تواند بهترین گزینه در ترکیب رنگی طوسی طلایی در دکوراسیون باشد، این رنگ سبب می شود تا دکوراسیون طوسی طلایی شما بیشتر در مرکز توجه باشد و مانند یک قاب برای برجسته کردن دکوراسیون شما عمل می کند.

رنگ خنثی در کنار ترکیب رنگی طوسی طلایی

۵. از رنگ های مکمل برای دکوراسیون طوسی طلایی در عناصر داخلی استفاده کنید!

همانطور که میدانید رنگ طوسی، رنگی است که در دسته طیف سرد قرار میگیرد و رنگ طلایی برخلاف این رنگ پرطرفدار، به گرمای دکوراسیون شما اضافه می کند؛ به همین خاطر استفاده از رنگ مکمل این ترکیب رنگی به زیبایی دکوراسیون شما ارزش بصری چندین برابری اضافه خواهد کرد، رنگ های مکملی که در دکوراسیون طوسی طلایی می توانید استفاده کنید را در ادامه معرفی می کنیم.

ترکیب رنگی به زیبایی دکوراسیون

رنگ مشکی: مشکی را می توان تیره ترین رنگ موجود در طیف رنگی طوسی محسوب کرد، به همین دلیل از هماهنگی بسیار زیادی با رنگ طوسی برخوردار است و همچنین این رنگ در کنار رنگ طلایی ترکیبی فوق العاده ایجاد خواهد کرد.


رنگ مشکی برای دکوراسیون

رنگ کرم و بژ : ترکیب کردن رنگ بژ و کرم پیشنهاد ما به افرادی است که علاقه ی زیادی به دکوراسیون های مینیمال و مونوکروم دارند، این ترکیب رنگی در دکوراسیون طوسی طلایی ایجاد هارمونی بسیار زیبایی خواهد کرد.

ترکیب کردن رنگ بژ و کرم برای دکوراسیون


رنگ سبز درباری: اگر به دنبال رنگ بولدی هستید که دکوراسیون شما را از همیشه شیک تر کند، سبز درباری پیشنهاد ایده رو به شماست! ترکیب رنگ سبز درباری با دکوراسیون طوسی طلایی سبک آرت دکو را در دکوراسیون فضای شما ایجاد می کند که بسیار لوکس خواهد بود.

رنگ سبز درباری با دکوراسیون طوسی طلایی


رنگ‌ آبی سرمه ای : از شناخته ترین مکمل های رنگ طلایی، آبی سرمه ای است که جلوه ی لوکسی را به دکوراسیون طوسی طلایی فضای شما خواهد داد.

دکوراسیون ابی سرمه ای


رنگ‌ آبی سرمه ای
رنگ‌ آبی سرمه ای در دکوراسیون

سخن نهایی در رابطه با دکوراسیون طوسی طلایی در ایده رو

ترکیب طوسی طلایی در دکوراسیون منزل، دفاتر کاری و آرایشگاه ها یک ترکیب رنگی محبوب و پرطرفدار است که توسط طراحان داخلی و دکوراتور ها به افراد پیشنهاد می شود، اما این ترکیب رنگی مانند تیغ دو لبه است که گاهی می تواند سبب زیبایی بیشتر فضا شود اما اگر نسبت ترکیب رنگی و شدت رنگ ها در این نوع دکوراسیون رعایت نشود، نه تنها باعث کاهش زیبایی دکوراسیون خواهد شد بلکه سبب کوچک تر به نظر رسیدن فضای شما می شود؛ به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای اجرای این دکوراسیون لوکس، طرح های بسیاری را مشاهده کنید و نکات دکوراسیون مرتبط با ترکیب رنگی طوسی طلایی را به خوبی اجرا کنید، برای دیدن طرح های این دکوراسیون از عکس های موجود در این مقاله ایده رو می توانید کمک بگیرید!

دکوراسیون طوسی طلایی

با مشاهده ی این تصاویر، نظر شما راجب به این ترکیب رنگی در دکوراسیون چیست؟

دکوراسیون طوسی طلایی


تضاد رنگی طوسی طلایی


دکوراسیون طوسی طلایی با رنگ خنثی
Captcha

مطالب پیشنهادی

۲۰ ایده میز تحریر ساده و مینیمال

همگی ما به واسطه ی زندگی روزمره کاری که داریم نیازمند یک میز تحریر برای انجام‌ کارهایی که با لپ تاپ و یا کتاب خواندن هستیم. این میزها با طراحی جمع و جوری که دارند حداقل فضا را اشغال می کنند
Alternate Text
0 نظر204 بازدید

رنگ خاکی در دکوراسیون مینیمال

اهمیت رنگ در سبک مینیمال و نمونه ی استفاده از رنگ خاکی در این سبک بررسی می شود، پس اگر از علاقه مندان به این سبک از دکوراسیون هستید، با ما همراه باشید
Alternate Text
0 نظر158 بازدید

کابینت چه رنگی بزنم؟

از مهمترین اصولی که جهت انتخاب رنگ کابینت باید در نظر داشته باشید سبک لایف استایل شما در منزلتان می باشد از جمله  سهولت شستشو، تاثیر ترکیب بر روی ابعاد فضا و همچنین هارمونی رنگ های فضا می باشد
Alternate Text
0 نظر202 بازدید

آیتم های موثر در انتخاب رنگ کمد دیواری و تاثیر آن بر دکوراسیون

رنگ کمد دیواری و کمد می‌تواند تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی خانه شما داشته باشد. رنگ فضای اتاق را بزرگتر یا کوچکتر، روشن‌تر یا تاریکتر، گرمتر یا سردتر نشان می‌دهد.
Alternate Text
0 نظر158 بازدید

نکات مهم طراحی جزیره آشپزخانه؛ انواع مدل جزیره آشپزخانه کوچک ایرانی را بشناسید

جزیره آشپزخانه یکی از مدرنترین عناصر در طراحی آشپزخانه‌های امروزی به شمار می‌رود که جلوه ای لوکس و به روز دارد. انواع مدل جزیره آشپزخانه کوچک ایرانی این امکان را به شما می‌دهد تا فضای خانه خود را...
Alternate Text
0 نظر1606 بازدید

11 اشتباه در پلان کابینت آشپزخانه: که روی اعصابتان می رود و فضای شما را کوچکتر نشان می دهد

اگر می خوای آشپزخونه‌ت رو بازسازی کنی و کابینت جدید سفارش بدی حتما این نکات در مورد طراحی کابینت را بدان
Alternate Text
0 نظر366 بازدید