در حال آماده سازی ...

دکوراسیون طوسی سفید، دکوراسیونی مدرن و ماندگار

انتخاب رنگ مناسب در چیدمان خانه همواره چالش برانگیز بوده است، رنگ‌های خنثی و همینطور رنگ روشن از ماندگار ترین ترکیب رنگ‌ها برای دکوراسیون خانه است. یکی از بهترین رنگ‌ها برای قرار گرفتن در کنار رنگ طوسی، سفید است. بدون شک اگر طرفدار سبک دکوراسیون مدرن یا مینیمال برای خانه خود هستید، نباید از رنگ‌های روشن مثل سفید و طوسی غافل شوید. ترکیب رنگ طوسی و سفید باعث می‌شود دیرتر از دکور خانه خود خسته ‌شوید و به اصطلاح “دل‌تان را نمی‌زند”، همینطور این امکان را به شما می‌دهد تا با تغییرات جزئی و اضافه کردن مقداری رنگ پر انرژی دکوراسیون طوسی خانه شما تغییرات زیادی به دنبال داشته باشد. در ادامه نکاتی را درباره دکوراسیون منزل طوسی سفید و چندین مدل دکور طوسی سفید را با هم بررسی خواهیم کرد.

*7#

دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید

پذیرایی یکی از اصلی‌ترین نقاط خانه در بدو ورود و یکی از مناسب‌ترین بسترهایی است که می‌توانید ذوق و سلیقه خودتان را در رابطه با چیدمان خانه به نمایش بگذارید. ترکیب رنگ طوسی و سفید برای هال انتخابی بسیار هوشمندانه است. چرا که جدا از فوایدی که استفاده از رنگ خنثی در آرامش محیط زندگی شما دارد، ترکیب آن با رنگ روشن سفید باعث القای حس تمیزی و پاکیزگی به افراد حاضر در خانه طوسی سفید می‌شود، همینطور فضای خانه شما بزرگتر و روشن‌تر به نظر می‌آید.



دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید


از تناژهای مختلف رنگ طوسی می‌توانید استفاده کنید، برای دیزاین خانه طوسی سفید می‌توانید پرده‌ها را هدف قرار دهید یا با مبل طوسی دکوراسیون خانه طوسی سفید خود را آغاز کنید. مبلمان خانه نقش به سزایی در تثبیت رنگ‌های اصلی دکور خانه شما بازی می‌کنند.



دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید


همانطور که در بالا اشاره کردیم مبلمان اصلی خانه شما رنگ پایه و زمینه‌ای دکوراسیون منزل شما را می‌سازد، قفسه به رنگ سفید و یا قفسه‌های طوسی نیز در داشتن خانه طوسی سفید بسیار کمک کننده خواهند بود. دیوارهای طوسی، موکت، سنگ یا فرش طوسی در دکور طوسی سفید خانه شما کاربردی است.



دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید


ترکیب رنگ سفید با طوسی تیره و یا طوسی روشن قابل اجرا است و انتخاب آن به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.



دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید


حتی می‌توانید تنها در بخشی از سالن پذیرایی خانه خود دکوراسیون طوسی سفید را اجرا کنید به عنوان مثال تنها میز ناهار خوری طوسی و سفید تاثیر به سزایی در زیباتر نشان داده شدن خانه شما خواهد داشت.



دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید




دکوراسیون پذیرایی طوسی سفید

دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید

پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ طوسی برای اتاق خواب بخصوص با رنگ سفید برای اتاق خواب کوچک است، هم در بستری خنثی و روشن اتاق دلبازی خواهید داشت و هم می‌توانید با استفاده از رنگ‌های شاد یا پر زرق و برق تنوع ایجاد کنید و به عنوان مثال دکوراسیون طوسی سفید طلایی داشته باشید یا برای اتاق خواب دخترانه دکوراسیون طوسی سفید صورتی را انتخاب کنید.



دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید


انتخاب با شماست که رنگ سفید در اتاق خواب شما غالب باشد یا رنگ طوسی را ترجیح بدهید. یا از هر دو رنگ به میزان مساوی و با شگردی متفاوت در چیدمان اتاق بهره ببرید.



دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید


شاید خرید تخت طوسی سفید برای اتاق خواب شما مناسب باشد و بتوانید دیزاینی که مدنظر دارید را برای اتاق خود داشته باشید. فاکتورهای متفاوتی در دکوراسیون طوسی سفید نقش دارد که بنا به نقشه و متراژ خانه، بودجه‌ای که دارید و سلیقه‌تان باید راه مناسبی پیدا کنید.



دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید


سفارش ساخت تخت طوسی بدهید یا تخت خواب سفید با دیوارها یا روتختی طوسی برای دکوراسیون اتاق طوسی سفید خود انتخاب کنید، تنها به دکور طوسی سفید بسنده کنید یا بخواهید کمی رنگ را با کوسن‌های رنگی یا سایر جزئیات در دیزاین و دکور به اتاق خود اضافه کنید.



دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید

آشپزخانه طوسی سفید

آشپزخانه نیز نقش بزرگی در جلوه دکوراسیون منزل دارد، اگر دکور طوسی سفید برای آشپزخانه در نظر داشته باشید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که دارید، کابینت طوسی سفید خواهد بود. چرا که کابینت‌ها بیشترین بخش آشپزخانه را تشکیل می‌دهند.



آشپزخانه طوسی سفید


می‌توانید دیوار و کاشی آشپزخانه را سفید کنید و کابینت طوسی سفارش دهید و یا برعکس.



آشپزخانه طوسی سفید


به دلیل اینکه وسایل برقی خانه عمدتا از رنگ‌های سفید، مشکی و سیلور ساخته شده می‌شوند، دکوراسیون سفید طوسی مشکی برای آشپرخانه شما ایده آل خواهد بود، هم هارمونی رنگ جالبی خواهید داشت و هم نگران از مد افتادن کابینت‌ها یا سایر چیدمان آشپزخانه خود نخواهید بود.



آشپزخانه طوسی سفید

سرویس بهداشتی طوسی سفید

برخلاف گذشته، این روزها به دکوراسیون و تزئین سرویس‌های بهداشتی نیز همانند سایر قسمت‌های خانه توجه ویژه‌ای می‌شود. از مهمترین فاکتورها در دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌توان به:

  • انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
  • رنگ قفسه‌های داخل حمام و دستشویی

اشاره کرد.



سرویس بهداشتی طوسی سفید


کاشی و سنگ‌هایی با ترکیب رنگی سفید و طوسی برای داشتن سرویس یهداشتی لاکچری انتخاب کنید. اگر تمایل به داشتن چیدمانی شیک برای سرویس‌های بهداشتی منزلتان هستید، از تعبیه قفسه و کابینت‌ها هرچند کوچک و محدود برای زیباتر و مرتب‌تر نشان دادن دکوراسیون خود استفاده کنید. همچین توجه به قرار دادن آینه‌های متعدد و نورپردازی مناسب عاری از لطف نیست.



سرویس بهداشتی طوسی سفید


همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان کردیم دکوراسیون خانه طوسی سفید بستر و بک گراندی خنثی و روشن را برای شما فراهم می‌کند اگر احساس می‌کنید خانه طوسی سفید بی روح یا بی‌حالت است از رنگ‌های پر انرژی دیگر حتی در قالب یک وسیله کوچک یا جزئی‌ترین دکور برای فضایی که دارید، استفاده کنید و از تاثیر آن شگفت‌زده شوید.



سرویس بهداشتی طوسی سفید


سخن نهایی؛ دکوراسیون طوسی سفید با ایده رو

راه‌هایی برای داشتن دکوراسیون طوسی سفید و زیبایی این ترکیب رنگ در چیدمان خانه را با هم بررسی کردیم. دکوراسیون منزل طوسی سفید از اصلی‌ترین انتخاب‌ها در دیزاین خانه به سبک مدرن و مینیمال است. ایده رو با قابلیت طراحی و اجرای انواع فرنیچر و مبلمان طوسی، شما را به رویای زندگی در خانه طوسی سفید نزدیک‌تر می‌کند. شما با رسام این فرصت را دارید تا مبلمان مدنظرتان را با هرجزئیاتی که مطابق میل و سلیقه شماست، طراحی کنید، قیمت آن را در لحظه و به صورت آنلاین مشاهده کنید و محصولی که خلق کرده‌اید را به سبد خریدتان اضافه کنید.

اگر در طراحی یا انتخاب بهترین راه حل برای داشتن دکوراسیون سفید طوسی به مشکل خورده‌اید با مشاوران ما تماس بگیرید.

چقدر با پیشنهاد داشتن خانه طوسی سفید موافقید؟ ترجیح می‌دهید کدام بخش از خانه شما با این ترکیب رنگ رویایی دیزاین شود؟




Captcha

نظر های کاربران

کاربر میهمان

من عاشق این ترکیب رنگم، ممنون از توضیحاتتون خیلی عالی و کامل بود .

ایده رو

ممنون، خوشحالیم که مقاله رو پسندیدید

کاربر میهمان

مطلب جالبی بود. سفید رنگ بینظیریه

ایده رو

بله واقعا و ترکیب سفید با طوسی، این رنگ رو بی‌نظیرتر میکنه

کاربر میهمان

من میخواستم کابینتامو عوص کنم دنبال رنگ مناسب بودم مطالب شمارو دیدم خیلی خوشم اومد وبهم کمک کرد ممنون

sepide

چقدر عالی من همیشه فکر میکردم ترکیب طوسی و سفید خونه رو بی روح کنه، ولی کاملا نظرم عوض شد ممنون ازتون.

مطالب پیشنهادی

میز تحریر کوچک جادار برای خانه کوچک

داشتن میز تحریری که تمامی نیازها را برطرف کند در خانه کوچک غیرممکن به نظر می‌رسد. راه حل داشتن میز کار کوچک ولی جادار چیست؟
Alternate Text
0 نظر2082 بازدید

انواع دیوار پشت تلویزیون

چگونه باید پشت تلویزیون را تزئین کرد؟ دکوراسیون درست و اصولی دیوار پشت تی وی چیست؟ تی وی وال برای خانه کوچک مناسب است؟
Alternate Text
0 نظر2771 بازدید

زیر تخت چی بگذارم؟

با مشکل کمبود جا مواجه شده‌اید؟ استفاده درست از فضای زیر تخت خواب می تواند تا حد زیادی به خلوت تر شدن خانه شما کمک کند.
Alternate Text
2 نظر3734 بازدید

کدام مدل جاکفشی به خانه‌ی من می‌آید؟

در سفارش جاکفشی چه نکاتی اهمیت دارد؟ به نظر شما جاکفشی ایستاده انتخاب بهتری است یا جاکفشی جالباسی دار؟
Alternate Text
0 نظر2479 بازدید

کلوزت روم در اتاق خواب

تصور می‌کردید که کلوزت روم ها مختص خانه‌های بزرگ و با فضای زیاد هستند؟ لطفا تجدید نظر کنید.
Alternate Text
0 نظر2252 بازدید

7 راه سریع و آسان برای تغییر دکوراسیون خانه

از یکنواختی دکور خانه خود خسته شده‌اید؟ زمان و بودجه کافی برای تغییر دکوراسیون ندارید؟ و به دنبال تغییرات کوچک با تأثیرات بزرگی هستید که با کمترین هزینه خانه شما را زیبا کنند؟
Alternate Text
0 نظر1250 بازدید