در حال آماده سازی ...

دکوراسیون سفید طلایی مدرن؛ بایدها و نبایدهای دکوراسیون طلایی منزل

استفاده از رنگ طلایی به دلیل جلوه شیک و لاکچری‌ای که به خانه می‌دهد و دکوراسیون را گران قیمت‌تر نشان می‌دهد، طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون خانه، می‌تواند چالش برانگیز باشد چرا که رعایت نکردن حد استفاده از طلایی یا ترکیب رنگ نامناسب با طلایی نه تنها دکوراسیون شیکی برای شما به ارمغان نخواهد آورد بلکه خانه از مد افتاده و با زرق و برق اضافی خواهید داشت. اگر شما هم به دنبال دکوراسیون لوکس و شیک برای منزل خود هستید و دکوراسیون طلایی را مد نظر دارید، پیشنهاد ما به شما دکوراسیون سفید طلایی است، دکوراسیونی مدرن و لوکس.

اگر شما هم فکر می‌کنید که رنگ طلایی تنها در دکوراسیون کلاسیک یا نئوکلاسیک کاربرد دارد، به شما نشان می‌دهیم چطور دکوراسیون طلایی مدرن داشته باشید.

*15#

دکوراسیون طلایی سفید مدرن منزل

همانطور که گفتیم دکوراسیون طلایی منزل طرفداران زیادی دارد، برای داشتن خانه‌ای مدرن و لوکس انتخاب دکوراسیون طلایی سفید بسیار هوشمندانه است.


منظور ما از دکوراسیون سفید طلایی مدرن، استفاده درست از رنگ طلایی است. چیزی که کاملا متفاوت با دکوراسیون کلاسیک یا نئوکلاسیک طلایی براق است که شاید سلیقه همه نباشد و بعد از مدت کوتاهی برای اهالی خانه خسته کننده شود. ما به شما دکوراسیونی مدرن اما با بهره‌گیری از رنگ لوکسی مثل طلایی که چیدمان منزل شما را گران و ارزنده نشان می‌دهد پیشنهاد می‌کنیم. به شکلی که اگر روزی از زرق و برق دکوراسیون سفید طلایی منزل خود خسته شدید به راحتی و با صرف کمترین هزینه بتوانید آن را تغییر دهید.


رنگ طلایی و سفید، منزل شما را لوکس و شیک نشان می‌دهد. حتی می‌توانید از ترکیب رنگ طلایی سفید با سایر رنگ‌ها استفاده کنید، به عنوان مثال طلایی سفید مشکی، طلایی سفید صورتی، طلایی سفید آبی و ...


آشپزخانه سفید طلایی

اگر شما علاقه به استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه خود دارید بهتر است از رنگ طلایی به صورت محدود استفاده کنید، طلایی مات کاربرد و استفاده بیشتری در دکوراسیون‌های مدرن دارد. آشپزخانه سفید طلایی مدرن با کابینت سفید، و دستگیره‌ها و لوستر طلایی تکمیل می‌شود.


لازم نیست افراط کنید، تنها چند اکسسوری دکوراتیو طلایی برای دیزاین آشپزخانه لوکس و شیک خانه شما کافی است.

پذیرایی سفید طلایی

نشیمن و سالن پذیرایی از مهمترین‌ نقاط در دکوراسیون خانه است، چرا که به طور معمول شما و مهمان‌های خانه شما بیشترین زمان را در این نقطه از خانه سپری می‌کنید. پس اگر مایل به داشتن دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی هستید، بهتر است رنگ طلایی را در جزئیات به کار ببرید. اگر بیشتر دکوراسیون و مبلمان پذیرایی شما به رنگ طلایی باشد، نه تنها نتیجه زیبایی نخواهد داشت بلکه به سرعت و بعد از مدت کوتاهی دل شما را خواهد زد و به دنبال تغییر دکوراسیون نشیمن خانه خود خواهید بود.

میز جلو مبلی طلایی در خانه‌هایی با چیدمان رنگ روشن به راحتی ست می‌شود. و جلوه‌ای شیک به چیدمان هال خانه‌تان می‌بخشد.

در دکوراسیون دیوارها، نورپردازی مثل آباژورها و لوسترها، تابلوهای خانه و آینه‌ها می‌توانید از رنگ طلایی برای جذابیت بخشیدن به خانه خود استفاده کنید.

حتی خیلی کمتر رنگ طلایی در نشیمن خانه‌تان باشد. صرفا یک سینی دکوراتیو طلایی یا گلدان طلایی زیبایی و جذابیت دکوراسیون سفید مدرن خانه شما را دو چندان می‌کند.

سرویس بهداشتی سفید طلایی

شیراآلات و فاکتورهای دکوراتیو طلایی مثل آینه‌ها در یک سرویس بهداشتی سفید و مدرن، برای شما چیزی جز سرویس بهداشتی شیک و زیبا به ارمغان نخواهد داشت.


یا در کاشی‌ها و سنگ‌های سرویس بهداشتی و حمام رگه‌هایی از رنگ طلایی وجود داشته باشد.

اتاق خواب سفید طلایی

اتاق خواب شخصی‌ترین نقطه خانه است، سلیقه شما در دکوراسیون اتاق خواب نسبت به سایر قسمت‌های خانه الویت بیشتری دارد، تایم استراحت خود را در آن سپری می‌کنید و محلی است برای آرامش پیدا کردن و ریلکس کردن بعد از مشغله‌های یک روز کاری سخت.



تخت خواب طلایی سفید یکی از پایه‌های اصلی برای دکوراسیون اتاق خواب سفید طلایی است. از آینه‌ها و نورپردازی هم می‌توانید برای ایجاد دکوراسیون سفید طلایی اتاق خواب‌تان بهره‌مند شوید.


اگر به دنبال اتاق خواب ساده و مینیمال هستید ولی شیک و لاکچری بودن اتاق نیز برایتان اهمتی دارد از طلایی مات و به صورت محدود برای مثال در قاب تابلوها، لوسترها و آباژورها و پایه تخت خواب خود استفاده کنید.


روتختی و پرده‌های طلایی در اتاق خوابی با بستر سفید دکوراسیون طلایی سفید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


به همین ترتیب از روبالشی‌ها، تابلوها، دیزاین دیوار طلایی و پاتختی نیز غافل نشوید.


اگر در اضافه کردن رنگ طلایی به دکوراسیون رعایت کنید، حتی اتاق خواب کودک نیز می‌تواند دکوراسیونی سفید طلایی داشته باشد.

سخن پایانی؛ در دکوراسیون طلایی منزل زیاده روی نکنید

همانطور که بالاتر توضیح دادیم، هدف ما از این مقاله نشان دادن راه‌هایی برای استفاده از رنگ لوکس طلایی در دکوراسیون خانه بود به شرطی که از سبک مدرن پیروی شود. دکوراسیونی ماندگار و شیک را بسازید که تا مدت‌ها دل شما را نزند یا از مد نیفتد. سعی کنید بستری اصلی دکوراسیون طلایی منزل شما رنگ سفید باشد و با اکسسوری های طلایی اقدام به دکور خانه خود کنید.

Captcha

نظر های کاربران

Morteza Sagharichiha

واقعا طلایی دیگه خز شده ولی این مقاله شما یاد میده چطوری از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم که خز نباشه

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
Alternate Text
0 نظر2849 بازدید

5 اصل طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه

با ایده‌رو همراه باشید تا با اصول طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه آشنا شوید و یاد بگیرید چطور یک کتابخانه مدرن کوچک یا  قفسه کتاب مینیمال را به کتابخانه شیک خانگی خود تبدیل کنید
Alternate Text
0 نظر6313 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
Alternate Text
0 نظر2990 بازدید

کمد ام دی اف یا هایگلاس؟

مختصر و مفید به زبان ساده در مورد انواع متریال مورد استفاده در ساخت مصنوعات چوبی
Alternate Text
0 نظر6187 بازدید

رنگ سال 2021 چیست و رنگ سال چگونه انتخاب می‌شود؟

در این مطلب ایده‌رو با رنگ سال جدید و نحوه انتخاب رنگ سال آشنا می‌شوید و تاریخچه رنگ سال‌های قبل را می‌خوانید
Alternate Text
0 نظر5442 بازدید

9 ترفند برای مرتب کردن کمد

با ترفندهایی ساده و ارزان می‌توانید کمد لباس و کمد رخت خواب خود را مرتب کنید.
Alternate Text
0 نظر2492 بازدید