در حال آماده سازی ...

چرا کمد لباس سفید طرفداران بیشتری دارد؟

  • دسته بندی :قفسه
  • تاریخ انتشار:

کاربرد قفسه‌های رنگی در دکوراسیون خانه شما چقدر است؟ اصلا به استفاده از آن ها در طراحی خانه خود فکر کرده اید؟ چرا؟

این مقاله پاسخی به سؤالات بالاست.

انتخاب‌های محتاطانه در دکوراسیون و چیدمان خانه ما را محدود می‌کند . توجه به این نکته که چیزی که می‌خریم با بقیه چیدمان خانه ما متناسب باشد و دغدغه‌ی ست کردن آن را نداشته باشیم باعث می‌شود تا بیشتر به سراغ رنگ‌های خنثی یا مبلمان طرح چوب برویم. به همین دلیل است که کمد لباس سفید طرفداران بیشتری دارد. گاهی نیز از ترس قضاوت دیگران انتخاب درست را انجام نمی‌دهیم و بخاطر پسندیدن میزتلویزیونی که می‌خریم توسط اطرافیانمان از خلاقیت و اضافه کردن رنگ به قفسه‌های خانه پرهیز می‌کنیم. این موضوع باعث ایجاد یکنواختی در دکوراسیون خانه ما می‌شود. یادمان نرود که سلیقه ما با هم متفاوت است و همه‌ی سلیقه‌ها قابل احترامند. پس خودمان را محدود نکنیم و بازتابی از درون‌مان، علاقه‌ها و ارزش‌هایمان را در چیدمان خانه خود به اشتراک بگذاریم. پس از این به بعد در خرید مبلمان خانه، خرید جاکفشی آبی را هم در نظر بگیرید.

*21#

خرید جاکفشی آبی

اگر شما هم به یک تغییر کوچک اما چشم‌گیر نیاز دارید یا به رنگ خاصی علاقه دارید و درنظر دارید از آن در چیدمان خانه یا دفترکارتان استفاده کنید با ما همراه باشید.

ایجاد تغییر در اتاق نشینمن تنها با یک وسیله


میزتلویزیون بنفش

گاهی برای تغییرات بزرگ تنها کافی است هوشمندانه انتخاب کنیم. تغییرات بزرگ لزوما همراه با هزینه و دردسر زیاد نیستند. خرید یک قفسه رنگی کوچک می‌تواند تغییر زیادی را در خانه شما به وجود بیاورد. برای مثال تنها با سفارش میز تلویزیون بنفش که نقطه کانونی نشینمن خانه شما باشد یک تغییر اساسی در خانه‌تان به وجود می‌آورید.


رنگ مورد علاقه‌ی من در خانه


میزتلویزیون زرد

همه‌ی ما بنا به سلیقه خودمان به بعضی رنگ‌ها علاقه بیشتری داریم و در حضور آن رنگ خاص احساس بهتری می کنیم. شاید چیدمان یک خانه با رنگ زرد کار منطقی و راحتی نباشد اما داشتن یک میز کنسول یا میزتلویزیون کوچک به رنگ زرد هم زیبایی منحصربه فردی را برای خانه ما به ارمغان می‌آورد و هم نیاز ما به وجود رنگ مورد علاقه مان در دکوراسیون منزل را برطرف می‌کند.

اما به این نکته نیز باید توجه کنیم که هر زردی مناسب برای استفاده در دکوراسیون خانه نیست. و محدودیت‌هایی در انتخاب طیف رنگی وجود دارد.

اگر طرفدار مد روز و پیروی از ترندها هستید و در نظر دارید تا با شروع سال جدید از ترند سال هم در دیزاین خانه خود استفاده کنید، باز هم یک قفسه رنگی انتخاب مناسبی است. به جای اینکه یکی از فرنیچرهای بزرگ و گران‌قیمت مثل مبل را تعویض کنید، تنها یک کمد کوچک یا جاکفشی رنگی متناسب با ترند سال جدید برای خانه خود سفارش دهید. به این شکل با کمترین هزینه و کوچکترین وسیله‌ها تغییرات چشمگیر را به وجود می‌آورید.

ماندگارترین انتخاب رنگی

میز کنسول زرد برخلاف مبلمان بزرگ و گران قیمت دیرتر باعث دل زدگی ما می‌شوند، چرا که بستر اصلی چیدمان خانه را تشکیل نمی‌دهند و بیشتر نقش چاشنی را در دیزاین محیط زندگی ما ایفا می‌کنند. پس خرید یک قفسه رنگی نسبت به مبل رنگی ماندگاری بیشتری برای ما دارد و دیرتر از آن خسته می‌شویم. به همین دلیل این سبک از چیدمان خانه، یعنی داشتن ساختاری با رنگ خنثی به همراه قفسه‌های کوچک رنگی، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.


جاکفشی قرمز

شادی را به خانه‌تان بیاورید

پیشنهاد می‌شود در دکوراسیون خانه از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا به کار گرفتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌های متفاوت، سبب شلوغی محیط اطرافتان نشود. اما استفاده کم از رنگ در پس زمینه خنثی باعث شلوغی فضا نمی‌شود. با کمی دقت در انتخاب رنگ قفسه‌های خانه‌تان می‌توانید شادی و سرزندگی را در یک محیط خنثی اضافه کنید. از رنگ‌هایی که به شما حس نشاط و انرژی می‌دهند استفاده کنید و در یک خانه مدرن یک میز کنسول قرمزداشته باشید.

قفسه‌های رنگی به چیدمان خانه شما تنوع می‌بخشد و با هزینه کمتر امکان تعویض یکی از فرنیچر خانه‌تان را دارید.


کمد زرد

هارمونی رنگ در فضای خانه

ایجاد هارمونی رنگ در فضا با همین مبلمان کوچک و بزرگ امکان پذیر است. شما با ست کردن قفسه‌های رنگی با کوسن، فرش ، تابلو و سایر اکسسوری‌های کوچک در دکوراسیون خانه، جلوه‌ای منحصر به فرد به خانه خود می‌دهید. در انتخاب رنگ‌های اصلی و فرعی تشکیل دهنده دکوراسیون منزلتان باید سنجیده عمل کنید رنگ‌هایی که فکر می‌کنید استفاده از آنها خیلی رایج نیست را به عنوان چاشنی و به عنوان مثال در قالب میزتلویزیون قرمز به فضای خانه خود اضافه کنید.



میزتلویزیون قرمز

ایده رو و قفسه های رنگی

رنگ‌ها را به خانه‌تان اضافه کنید تا از زندگی لذت بیشتری ببرید.

ایده رو بجز رنگ‌های متداول مثل سفید، طوسی و ام دی اف‌های طرح چوب که در مبلمان استفاده می‌شود، ساخت قفسه‌های رنگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. کمد سبز در بازار به سختی پیدا می‌شود یا سفارش سرویس خواب سفید و طوسی خیلی رایج نیست. ایده رو با کالیته رنگی گسترده‌ای که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی کمد آبی یا دراور سبز را سفارش بدهید. شما با کمک ابزار طراحی آنلاین ایده رو می‌توانید کتابخانه یا هر فرنیچر دیگری را با جزئیات و رنگ دلخواهتان طراحی کنید و پس از مشاهده قیمت آن را به سبد خریدتان اضافه کنید.


قفسه سبز

سخن نهایی؛ از زیبایی و کاربرد قفسه‌های رنگی غافل نشوید

از زیبایی‌ها و دلایل استفاده از قفسه رنگی صحبت کردیم. از تغییرات کوچکی که دارای اثر چشم گیر هستند. و همچنین درباره‌ی چگونه اضافه کردن رنگ به فضای داخلی منزل و ایجاد هارمونی رنگی در خانه گفتیم. اگر تصمیم به اضافه کردن دراور آبی یا میزتلویزیون قرمز به خانه خود را دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را به شما بدهند.

به نظر شما استفاده از قفسه‌های رنگی در دکوراسیون چقدر در زیبایی خانه تاثیر دارد؟ شما موافق با استفاده از قفسه‌های رنگی هستید؟ خوشحال می‌شویم اگر نظرات شما را در رابطه با این سبک از چیدمان بدانیم.

Captcha

نظر های کاربران

Morteza Sagharichiha

من که خیلی خوشم اومد. دلم می‌خواد حتما یک میز تلویزیون رنگی تو خونه داشته باشم. ای کاش زودتر با شما آشنا شده بودم.

ایده رو

چقدر عالی که پسندیدید. هرموقع که بخواید میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید، خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم.

مطالب پیشنهادی

انتخاب مدل کتابخانه و قفسه کتاب مناسب خانه‌ی من

کتابخانه یکی از قفسه‌های خانگی است که در بیشتر خانه‌ها وجود دارد، در این مقاله نکاتی در مورد نحوه انتخاب قفسه کتاب مناسب می‌خوانیم وچند مدل کتابخانه را با هم بررسی می‌کنیم.
Alternate Text
0 نظر2152 بازدید

چند ایده خلاقانه برای استفاده از فضای زیرپله

فضای زیر پله از دسته نقاط کور خانه محسوب می‌شود که معمولا به طراحی و استفاده از آن توجهی نمی‌شود. اگر به دنبال دکوراسیون به سبک خودتان هستید از توجه به طراحی این فضا غافل نشوید.
Alternate Text
0 نظر2468 بازدید

7 راه برای ساختن دکوراسیون خانه با رنگ سبز

آیا به فکر تغییر دکوراسیون خانه‌تان هستید؟ به استفاده از رنگ سبز در چیدمان منزلتان فکر کرده‌اید؟ 7 راه برای استفاده از رنگ سبز را به شما نشان می‌دهیم.
Alternate Text
0 نظر1631 بازدید

ایده رو، قفسه‌هایی که در هر خانه‌ای جا می‌شوند

معرفی سایت و خدمات ایده رو به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین با هدف سفارشی سازی مبلمان. ایده رو ابزار طراحی را در اختیار شما قرار می دهد تا خودتان طراح خانه‌تان باشید. طراحی کنید، قیمت بگیرید و سفارش بدهید.
Alternate Text
0 نظر1869 بازدید

تنها شما نیستید که تصمیم به تغییر دکوراسیون در دوران پاندمی گرفته اید

تغییر دکوراسیون و ایجاد نظم برای تغییر حال و هوای خانه، کاری است که خیلی‌ها در دوران پاندمی انجام می‌دهند.با ما همراه باشید تا دلایل تاثیر ویروس کرونا روی دکوراسیون داخلی خانه را با هم بررسی ‌کنیم.
Alternate Text
1 نظر1045 بازدید

زندگی مستقل با استودیو آپارتمان

در این مقاله می‌خواهیم با استودیو آپارتمان‌ها آشنا شویم و نکاتی را در مورد دکوراسیون آن‌ها با هم مرور کنیم.
Alternate Text
0 نظر3743 بازدید