در حال آماده سازی ...

آنچه دیگران دربارۀ خرید میز تلویزیون خوب به شما نمی‌گویند

  • دسته بندی :قفسه
  • تاریخ انتشار:

خرید میز تلویزیون خوب کار خیلی سختی نیست؛ البته به شرط آنکه بدانید باید موقع خرید میز تی‌ وی به چه نکاتی دقت کنید. اگر در همین گوگل خودمان هم گشتی بزنید، متوجه می‌شوید که انواع میز تلویزیون خیلی متنوع‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردید. اما تنوع مدل میز تلویزیون نباید باعث سردرگمی شما شود.

  • شمایی که می‌خواهید میز تی وی بخرید، چه نکاتی برایتان اهمیت دارد؟
  • اولویت شما برای انتخاب یک میز تلویزیون چیست؟

قبل از اینکه ادامۀ مطلب را بخوانید، زحمت بکشید و یک قلم و کاغذ بیاورید. ابتدا نکات موردنظر خودتان را فهرست کنید. بعد هم نکات کلیدی را که برای خرید میز تلویزیون خوب در این مطلب می‌خوانید، کنار نوشته‌های خود بنویسید. انتهای مطلب به شما خواهیم گفت که با این نکاتی که یادداشت کردید، چه کار کنید. پس با ما همراه باشید.

*10#

راهنمای خرید میز تلویزیون خوب؛ چگونه میز تی‌وی موردنظر خود را پیدا کنید؟‌

فرقی نمی‌کند که قصد خرید میز تلویزیونی ساده و شیک را دارید، یا به دنبال یک میز تی‌وی مجلل و باشکوه هستید؛ پنج نکتۀ کلیدی وجود دارد که حتماً باید قبل از خرید میز تلویزیون خوب در نظر بگیرید. این نکات طلایی عبارت‌اند از:


میز تلویزیون کوچک دیواری

خرید میز تلویزیون کوچک یا بزرگ، مسئله این است

اول چاه را بکنید و بعد مناره را بدزدید. این ضرب‌المثل را شنیده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد، ولی برای خرید انواع میز تلویزیون کاربرد دارد. قبل از هر کاری باید جای قرارگرفتن میز تی‌وی را در خانۀ خودتان مشخص کنید. اگر این امکان وجود دارد که بیش از یک موقعیت را انتخاب کنید، حتماً این کار را انجام دهید. در این صورت دستتان برای خرید میز تلویزیون خوب بازتر می‌شود. نگران جای کوچک یا بزرگ برای میز تلویزیون در خانه‌تان نباشید. تنوع مدل میز تلویزیون در بازار به‌حدی است که بالاخره می‌توانید یک میز با اندازۀ مناسب پیدا کنید. اصل ماجرا را هم فراموش نکنید: میز تلویزیونی انتخاب کنید که با اندازۀ تلویزیون هماهنگ باشد. خلاصه که ضرب‌المثل بالا را همیشه یک گوشۀ ذهنتان داشته باشید.

بهترین متریال برای تولید میز تلویزیون چیست؟

از نظر برخی از فروشنده‌ها و سازنده‌های انواع میز تلویزیون، جنس متریالی که برای ساخت میز استفاده می‌شود، مهم‌ترین فاکتور در خرید میز تلویزیون خوب است. دلیلشان هم واضح است: جنس میز رابطۀ مستقیمی با طول عمر مفید آن دارد. گزینه‌های اصلی برای ساخت میز تلویزیون چند مورد زیر هستند:

  • فلز
  • شیشه
  • چوب

میز تلویزیون مدرن از جنس چوب و فلز

البته ممکن است از ترکیب فلز و شیشه یا چوب و شیشه نیز در تولید میز تی‌وی استفاده شود. حواستان باشد که در موقع خرید میز تلویزیون، گنجشک را جای قناری به شما نفروشند. گاهی‌اوقات میز تلویزیون ارزان از متریالی نامرغوب ساخته می‌شود. در انتهای کار یک لایه لمنیت روی کار می‌کشند. لمینت درواقع روکش پلاستیکی، فلزی یا ... است که روی میز قرار می‌گیرد. البته به‌ خاطر داشته باشید که میزهای لمینت کیفیت خوبی دارند؛ به شرط آنکه متریال اصلی استفاده‌ شده در آن‌ها باکیفیت باشد. بد نیست چند نکته‌ی کوتاه درزمینۀ جنس میز تی‌وی را با هم مرور کنیم:‌

  • با توجه به دکوراسیون خانه، جنس میز را انتخاب کنید.
  • محکم‌بودن میز را با قراردادن وسیلۀ نسبتاً سنگین روی آن امتحان کنید.
  • وزن میز تلویزیون نباید خیلی زیاد باشد.
  • جنس پایه‌های میز از بدنۀ آن مهم‌تر است. چون کل وزن میز و تلویزیون را تحمل می‌کند.
  • میزهای شیشه‌ای معمولاً ارزان‌تر از بقیۀ میزها هستند.

میز تلویزیون ساده در دکوراسیون مینیمال

خرید میز تلویزیون خوب، بدون درنظرگرفتن دکوراسیون داخلی ممکن نیست

به اوج داستان خرید میز تلویزیون خوب رسیدیم. فرض کنید که پذیرایی خانۀ خود را با سبک مدرن طراحی کرده‌اید. در سبک مدرن معمولاً خبری از وسایل چوبی کلاسیک نیست. اما اگر موقع انتخاب مدل میز تلویزیون، دست روی میز چوبی با طرح کلاسیک بگذارید، چه اتفاقی می‌افتد؟ میز تلویزیون نقش محوری در دکوراسیون داخلی دارد. معمولاً مبلمان در ساختمان به‌گونه‌ای چیده می‌شود که دور میز تلویزیون قرار بگیرد. پس حتماً باید تکلیف دکوراسیون داخلی را تعیین کنید و بعد به سراغ خرید جدیدترین میز تلویزیون متناسب با دکوراسیون مدنظر خود بروید. به این نکات هم دقت کنید:

  • رنگ میز تلویزیون باید با رنگ غالب و تم دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ باشد.
  • اندازۀ میز تلویزیون باید از تناسب کافی با سایر وسایل خانه مانند مبلمان برخوردار باشد.
  • در آپارتمان‌های کوچک میز تلویزیون را به‌عنوان نقطۀ کانونی دکوراسیون منزل در نظر بگیرید.
  • میز تلویزیون نباید تمرکز افراد را در زمان تماشای تلویزیون برهم بزند.

میز تلویزیون مدل پازلی دیواری

چگونه از تنوع مدل میز تلویزیون برای خرید بهترین میز تی‌وی استفاده کنیم؟

اگر چرخی در فروشگاه‌های میز تی‌وی بزنید، متوجه می‌شوید که تنوع مدل میز تلویزیون خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. این مدل‌ها در حال حاضر از محبوبیت فراوانی در بازار برخوردار هستند:

  • پازلی: موقعیت قرارگیری اجزای این میز قابل تغییر است. به همین دلیل می‌توان طرح‌های مختلفی با آن اجرا کرد.
  • قفسه‌ای: اگر عاشق لوازم تزیینی هستید، تعداد قفسه‌های زیاد این میز قطعاً جای مناسبی برای چیدن وسایل تزیینی هستند.
  • دیواری: اجرای این نوع میز روی یک دیوار بزرگ صورت می‌گیرد و تلویزیون در مرکز آن دیوار، بین اجزای میز نصب می‌شود.
  • کنسولی:‌ اگر دنبال یک میز تلویزیون ساده و شیک هستید، مدل کنسولی بهترین گزینه است.
  • کابینتی: این نوع میزها ظاهری شبیه کابینت‌های آشپزخانه، البته از نوع کلاسیک دارند. اگر دنبال یک میز با جای چیدمان وسایل زیاد هستید، مدل کابینتی بهترین گزینه است.
  • پایه‌ای: در این میزها خبری از کمد نیست. یک پایۀ استوانه‌ای دارد که تلویزیون را نگه می‌دارد. میز پایه‌ای گزینۀ مناسبی برای آپارتمان‌های کوچک است.

میز تلویزیون با جای مخصوص کنسول بازی

میز تلویزیونی بخرید که کار راه می‌اندازد

احتمالاً در بین اقوام و آشنایان شما هم کسانی هستند که از میز تلویزیون به‌عنوان کمددیواری استفاده می‌کنند! البته ما این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم. ولی واقعیت این است که اگر مشکل کمبود جای شدید ندارید، می‌توانید به میزهایی فکر کنید که کارایی زیادی برای شما دارند. خرید میز تلویزیون خوب و جادار می‌تواند شما را از خرید یک کمد دیگر برای نگهداری وسایل بی‌نیاز کند. همچنین خیلی از وسایل هستند که مایلید همواره دم دست شما باشند. چه جایی بهتر از میز تی‌وی برای نگهداری این وسایل که همیشه جلوی چشم شماست؟

کلام پایانی: خودتان دست‌به‌کار شوید

خرید میز تلویزیون خوب می‌تواند به عالی تبدیل شود، اگر خود شما بتوانید میز موردنظرتان را طراحی کنید. ما در ایده رو این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم. می‌توانید با نهایت وسواس طرح میز تلویزیون موردنظر خود را ترسیم کنید. حتی می‌توانید طرح موردنظر خود را روی کاغذ بکشید و برای ما ارسال کنید. ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بررسی می‌کنیم و حدود قیمت ساخت طرح را به اطلاعتان می‌رسانیم. اگر موافق بودید، ساخت میز تلویزیون را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم و نتیجۀ کار را برای شما ارسال می‌کنیم. با ایده رو لوازم منزلتان را خودتان بسازید.

Captcha

مطالب پیشنهادی

طراحی به سبک رسام

در این مقاله یاد می‌گیریم چطور از رسام ایده رو برای طراحی یک قفسه سفارشی استفاده کنیم.
Alternate Text
0 نظر2879 بازدید

چگونه یک اندازه‌گیری صحیح انجام بدهم؟

اندازه گیری مهمترین بخش از طراحی یک قفسه سفارشی است زیرا با یک اندازه غلط وقت و هزینه زیادی از شما تلف خواهد شد.
Alternate Text
0 نظر3040 بازدید

کمد ام دی اف یا هایگلاس؟

مختصر و مفید به زبان ساده در مورد انواع متریال مورد استفاده در ساخت مصنوعات چوبی
Alternate Text
0 نظر6241 بازدید

9 ترفند برای مرتب کردن کمد

با ترفندهایی ساده و ارزان می‌توانید کمد لباس و کمد رخت خواب خود را مرتب کنید.
Alternate Text
0 نظر2521 بازدید

اندازه مناسب میز تلویزیون چه‌قدر است؟

نکات مهم برای انتخاب اندازه میز تلویزیون را بشناسید
Alternate Text
0 نظر5002 بازدید

7 نکته برای انتخاب بهترین مکان تلویزیون

بهترین مکان برای تلویزیون را بر اساس نکات اصولی انتخاب کنید
Alternate Text
0 نظر2660 بازدید