در حال آماده سازی ...

چطور دکوراسیون رنگ صورتی مدرن داشته باشیم؟

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی، رنگی ملایم و در عین حال تاثیرگذار است که می تواند سبک و سیاق دکوراسیون فضای شما را به سبک مدرن نزدیک کند، این رنگ که از ترکیب تنالیته یک رنگ اصلی با رنگ خنثی سفید تشکیل می شود، از جمله رنگ هایی است که اگر به خوبی و با ترکیب رنگ های مکمل صورتی در دکوراسیون فضا استفاده شود، می تواند به دکوراسیون شما هویتی خاص ببخشد.

 ترکیب رنگ های مکمل صورتی

امروزه رنگ صورتی در دکوراسیون و ترکیب آن با رنگ های مکمل دکوراسیون، بسیار در شبکات مجازی و کاربری های متفاوتی مانند سالن زیبایی، کلینیک های زیبایی، اتاق های خواب و گل فروشی ها استفاده می شود.

اجرای دکوراسیون به رنگ صورتی در فضا مانند تیغ دو لبه ای است که اگر تعدد رنگ های طیف صورتی بیش از اندازه ی متناسب با متراژ فضا استفاده شود، ممکن است سبب ایجاد حس هرج و مرج در فضا و همچنین کوچک دیده شدن متراژ فضا شود!

اجرای دکوراسیون به رنگ صورتی

به همین خاطر در این مقاله از ایده رو قصد داریم نکاتی را برای داشتن دکوراسیون صورتی به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید دکوراسیونی حرفه ای را در فضای مورد نظرتان اجرا کنید پس برای داشتن دکوراسیون صورتی با سبک مدرن با ما تا انتهای این وبلاگ همراه باشید.

دکوراسیون صورتی به سبک مدرن
اگر تنها با یک نگاه، عکس زیر را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که در مقابل یک دکوراسیون با رنگ های خنثی، رنگ صورتی در دکوراسیون چه جلوه ای را به فضای شما می دهد، رنگ صورتی را می توان جز بولد ترین رنگ ها در دکوراسیون دانست که می تواند به کلی سبک دکوراسیون یک فضا را دستخوش تغییر کند، به همین خاطر است که خواص رنگ صورتی در دکوراسیون مدرن را نباید دست کم گرفت.

رنگ صورتی در دکوراسیون فضا

در واقع انتخاب رنگ های دکوراسیون، داده ها و اطلاعات زیادی را در باره ی یک فضا به ما می دهند، اینکه فضا دارای چه سبکی است و یا ساکنین فضا دارای چه رده سنی هستند؟ همگی با بررسی طیف رنگی و پالت رنگی دکوراسیون ممکن است، برای مثال در رابطه با رنگ صورتی در دکوراسیون می توان گفت که فضا دارای سبکی مدرن، اسکاندیناوی و یا آرت دکو است و به طور معمول عمده رده سنی خاصی را شامل نمی شود.

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، محدودیت هایی در رابطه با استفاده رنگ صورتی در دکوراسیون فضا وجود دارد که باعث می شود تا در بکارگیری آن در دکوراسیون فضا بی گدار به آب نزنیم بلکه کاملا آگاهانه طیف رنگی صورتی و ترکیب آن با مکمل رنگ صورتی را انتخاب کنیم، یکی از بهترین ترکیب رنگی هایی که می توان برای رنگ صورتی در دکوراسیون استفاده کرد، رنگ طوسی می باشد.

دکوراسیون صورتی به سبک مدرن


معرفی رنگ های مکمل دکوراسیون صورتی
از ویژگی های مثبت رنگ صورتی در دکوراسیون می توان به هماهنگی حداکثری با رنگ های خنثی و رنگ های طیف نود اشاره کرد، از رنگ هایی که می توان به عنوان مکمل رنگ صورتی در دکوراسیون معرفی کرد می توان به رنگ های طیف کرم و نود، طلایی و نقره ای، رنگ های خنثی مخصوصا تنالیته ی رنگ طوسی اشاره کرد.

مکمل رنگ صورتی

همانطور که میدانید صورتی جز دسته رنگ های بولدی است که در طیف رنگی گرم قرار دارد، به همین خاطر در کنار رنگ های خنثی و طیف رنگی سرد می تواند به تعادل برسد و ارزش بصری دکوراسیون شما را تکمیل کند، رنگ های مکملی که می توانید در ترکیب رنگی دکوراسیون صورتی بکار ببرید، را در ادامه معرفی کردیم.
ترکیب رنگ مشکی و صورتی در دکوراسیون:مشکی را می توان تیره ترین رنگ موجود در طیف رنگی طوسی محسوب کرد، به همین دلیل هماهنگی بالایی با رنگ های بولد دارد، نکته ای که در ترکیب رنگی مشکلی صورتی در دکوراسیون باید دقت داشته باشید، کنتراست و تعدد استفاده از این رنگ است که می تواند دکوراسیون فضای شما را خشن جلوه دهد.

 رنگ های مکمل دکوراسیون صورتی


ترکیب رنگی طیف کرم و صورتی در دکوراسیون: ترکیب کردن رنگ کرم و صورتی پیشنهاد ما به افرادی است که علاقه ی زیادی به دکوراسیون های مینیمال و مونوکروم دارند، این ترکیب رنگی می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در دکوراسیون صورتی باشد.

ترکیب رنگی طیف کرم و صورتی در دکوراسیون


ترکیب رنگی نقره ای و صورتی در دکوراسیون: ترکیب رنگی سیلور و صورتی در دکوراسیون از عمده ترکیب رنگی هایی است که کمتر کسی ریسک استفاده از آن را به عهده میگیرد، اما اگر ترکیب رنگی سیلور در دکوراسیون صورتی به خوبی اجرا شود، می تواند دکوراسیون فضای شما را تبدیل به یک دکوراسیون لوکس و جذاب کند.

ترکیب رنگی نقره ای و صورتی در دکوراسیون


ترکیب رنگی طوسی صورتی در دکوراسیون مدرن: ترکیب طوسی صورتی در دکوراسیون، از محبوب ترین ترکیب رنگی های موجود در سبک مدرن است که جلوه ی دکوراسیون فضای شما را به سبک مینیمال نزدیک می کند؛ این ترکیب رنگی جذاب می‌ تواند در طیف رنگی های روشن و تیره در دکوراسیون هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

ترکیب رنگی طوسی صورتی در دکوراسیون مدرن


دکوراسیون طوسی صورتی


اگر به دنبال انتخاب یک ترکیب رنگی لوکس و در عین حال جذاب برای دکوراسیون سبک مدرن میگردید، ما در ایده رو به شما دکوراسیون طوسی صورتی را پیشنهاد می‌ کنیم!صورتی یک رنگ بولد و گرم است که در کنار رنگ طوسی که رنگ خنثی و سردی است به تعادل می رسد و به همین خاطر باعث می شود تا هیچگاه ترکیب رنگی دکوراسیون، دل شما را نزند، دکوراسیون طوسی صورتی را می توان با اضافه کردن چند رنگ کرم، بژ و طلایی به اوج لوکس بودن رساند.

این در حالی است که معمولا ترکیب رنگی های مختلف در دکوراسیون صورتی مانند صورتی طلایی را نمی توان زیاد دچار تغییر کرد، چرا که با اضافه کردن ترکیب رنگی های مختلف در آن باعث شلوغ دیده شدن دکوراسیون خواهید شد؛ در ادامه به بررسی چند ایده از ترکیب رنگی طوسی صورتی در دکوراسیون مدرن میپردازیم که برای دکوراسیون منزل، دفتر کار و یا اتاق خود می توانید از آنها الهام بگیرید.

دکوراسیون طوسی صورتی


استفاده از قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون صورتی
قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون داخلی، قانونی است که طراحان داخلی و دکوراتور ها از آن برای تبدیل کردن دکوراسیون فضای شما به یک طرح گرافیکی حرفه ای و جذاب استفاده می کنند؛ این قانون از یک قاعده عددی خاص در دکوراسیون فضا دنبال می کند، طبق قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون داخلی، ۶۰ درصد از فضا اعمم از اجزای فضا مانند دیواره ها، سقف و کف باید دارای یک رنگ خنثی باشد، که در دکوراسیون رنگ صورتی پیشنهاد می کنیم از رنگ‌ های خنثی مانند طوسی، سفید، مشکی و یا طیف رنگی کرم استفاده کنید، ۳۰ درصد از دکوراسیون فضای شما باید مشمول یک ترکیب رنگی بولد یا مکمل باشد که در دکوراسیون رنگ صورتی، ترکیب رنگی طیف صورتی می تواند گزینه ی خوبی برای این مورد باشد و در ادامه ۱۰ درصد مابقی عناصر دکوراسیون داخلی می تواند از ترکیب رنگی بولد تری مانند طلایی کروم و رنگ های مکمل برخوردار باشد.

از آنجایی که این قانون در دکوراسیون علاوه بر کاربردی بودن سبب زیبایی ترکیب رنگی فضا خواهد شد با استفاده از این قانون می توانید فضای خود را تبدیل به یک رندر گرافیکی زنده کنید

قانون ۶۰/۳۰/۱۰ در دکوراسیون صورتی


سخن نهایی در رابطه با دکوراسیون صورتی در ایده رو
ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون منزل، سالن ها و کلینیک های زیبایی، باشگاه های تندرستی و همچنین مهد کودک های دخترانه یک ترکیب رنگی محبوب و پرطرفدار است که توسط طراحان داخلی و دکوراتور ها به افراد پیشنهاد می شود، اما این ترکیب رنگی مانند تیغ دو لبه است که گاهی می تواند سبب زیبایی بیشتر فضا شود اما اگر نسبت ترکیب رنگی و شدت رنگ ها در این نوع دکوراسیون رعایت نشود، نه تنها باعث کاهش زیبایی دکوراسیون خواهد شد بلکه سبب کوچک تر به نظر رسیدن فضای شما می شود؛ به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای اجرای این دکوراسیون لوکس، طرح های بسیاری را مشاهده کنید و نکات ذکر شده در این مقاله از ایده رو را برای بهره گیری و زیبایی بیشتر فضا استفاده کنید.همچنین می توانید برای دیدن طرح های دکوراسیون صورتی مدرن از عکس های موجود در این مقاله سایت ایده رو الهام بگیرید!

با دکوراسیون صورتی
Captcha

مطالب پیشنهادی

5 اصل طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه

با ایده‌رو همراه باشید تا با اصول طراحی کتابخانه مینیمال و فضای مطالعه آشنا شوید و یاد بگیرید چطور یک کتابخانه مدرن کوچک یا  قفسه کتاب مینیمال را به کتابخانه شیک خانگی خود تبدیل کنید
Alternate Text
0 نظر6352 بازدید

رنگ سال 2021 چیست و رنگ سال چگونه انتخاب می‌شود؟

در این مطلب ایده‌رو با رنگ سال جدید و نحوه انتخاب رنگ سال آشنا می‌شوید و تاریخچه رنگ سال‌های قبل را می‌خوانید
Alternate Text
0 نظر5503 بازدید

9 ترفند برای مرتب کردن کمد

با ترفندهایی ساده و ارزان می‌توانید کمد لباس و کمد رخت خواب خود را مرتب کنید.
Alternate Text
0 نظر2531 بازدید

اندازه مناسب میز تلویزیون چه‌قدر است؟

نکات مهم برای انتخاب اندازه میز تلویزیون را بشناسید
Alternate Text
0 نظر5020 بازدید

7 نکته برای انتخاب بهترین مکان تلویزیون

بهترین مکان برای تلویزیون را بر اساس نکات اصولی انتخاب کنید
Alternate Text
0 نظر2664 بازدید

آینه و کنسول شیک یا بوفه (ویترین)؛ کدام را بخریم؟

میز کنسول و بوفه مناسب هر سبک را بشناسید
Alternate Text
1 نظر7391 بازدید