در حال آماده سازی ...

زیر تخت چی بگذارم؟

در خانه‌های کوچک همواره معضل نداشتن فضای کافی و جا دادن تمام وسایل وجود دارد، بهترین کار پیدا کردن راهکارهایی برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر و استفاده بهینه از تمام فضایی است که دارید. یکی از این مکان‌ها که معمولا توجه زیادی به آن نمی‌شود، فضای زیر تخت تخواب است. اگر اتاق خواب کوچکی دارید که امکان داشتن کمد یا دراور برای شما وجود ندارد یا لباس‌ها و وسایل زیادی دارید که حتی با داشتن کمد دیواری باز هم فضای کافی برای نگهداری آن‌ها ندارید، پیشنهاد ما به شما در نظر گرفتن استفاده از فضای زیر تخت خوابتان است.

ایده های زیادی برای استفاده از این فضا وجود دارد، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند ارتفاع تخت خوابشان کمتر باشد یا افراد دیگری دوست دارند تا فضای زیر تخت‌شان خالی باشد. اما راهکارهایی برای استفاده بهینه از فضای زیر تخت‌خواب وجود دارد که با هم بررسی می‌کنیم.

*19#

تخت باکس


تخت باکس

credit:furl.co.uk


در تخت باکس، کفی تخت با کمک یک جک به راحتی بلند می‌شود و می‌توانید از فضای زیر تخت خواب برای نگهداری وسایل اضافی خود استفاده کنید، اگر فضای کمی دارید و با مشکل کمبود جا مواجه هستید بهترین گزینه برای استفاده از تمام فضای زیر تخت بدون به هم ریختگی و نا مرتب کردن خانه، تخت جکدار است.

اگر خانه بزرگی هم دارید و برای جا دادن تمام وسایلتان به فرنیچر و فضای اضافی احتیاج ندارید، باز هم خرید تخت جک دار به شما پیشنهاد می‌شود چرا که داشتن یک انبار خانگی کوچک و دم دست عاری از لطف نیست.

تخت باکس

credit: ebco.in


تخت جک دار علاوه بر اینکه به شما امکان استفاده بهینه از فضای زیر تخت خواب را می‌دهد و در واقع یک فضای ذخیره سازی اضافی برای شما فراهم می‌کند. به شما برای ساختن دکوراسیون به سبک مینیمال کمک می‌کند، در دکوراسیون مینیمال و مدرن ترجیح به استفاده از تعداد کمتری از کمدها و دراورهاست در واقع باید از شلوغی ها و تعداد وسایل زیاد تا جای ممکن اجتناب کرد ولی " برای نگهداری وسایل باید چه کرد؟ " تخت باکس راه حلی برای چیدمان به سبک مینیمال است، به شما فضای کافی برای جا دادن وسایلتان می‌دهد و در عین حال از شلوغی خانه شما جلوگیری می‌کند. تخت باکس یعنی یک دکوراسیون مینیمال با جای کافی برای تمام اسباب خانه شما.



جاکفشی زیر تختی


جاکفشی زیرتختی

credit: familyhandyman.com

همانطور که گفتیم چگونگی استفاده از فضای زیر تخت به نیاز و کاربری مناسب شما بستگی دارد، اگر جاکفشی جادار ندارید یا تعداد کفش‌هایتان بیشتر از حد معمول است، می‌توانید از فضای زیر تخت خواب خود برای نگهداری کفش‌ها استفاده کنید. جاکفشی های پارچه‌ای، فلزی و چوبی متنوعی با ابعاد و ساخت مناسب برای قرار گیری در زیر تخت خواب در بازار وجود دارند، می‌توانید نمونه‌های آماده را از فروشگاه‌ها تهیه کنید یا اینکه با توجه به ابعاد تخت خواب و فضای خالی زیر تخت خود، به دنبال ثبت سفارشی برای ساخت جاکفشی باشید.


باکس زیر تختی


باکس زیرتختی

credit: walmart.com


مشابه با جاکفشی زیر تختی، باکس‌هایی برای نگهداری لباس یا سایر وسایل برای خرید وجود دارند.

همچنینن می‌توان از صندوق‌های قدیمی نیز استفاده کرد.

حتی اگر فضای کافی ندارید و تمایلی به هزینه کردن برای خرید باکس وجعبه ندارید، می‌توانید از چمدان‌هایتان استفاده کنید. چمدان‌ها را با وسایلی که مدنظر دارید پر کرده و در زیر تخت نگهداری کنید.


تخت خواب کشودار


تخت کشودار

credit: archerssleepcentre.co.uk


تخت خواب با کمد و کشو برای اتاق خواب کوچک یک انتخاب عالی است. اگر فضای کافی برای اضافه کردن کمد یا دراور به خانه خود ندارید، در تخت خواب خود تغییر ایجاد کنید. دراوری با ابعاد مناسب زیر تخت خوابتان سفارش دهید. به این شکل بهترین استفاده را از این فضای پرت می‌کنید، به خانه خود نظم می‌بخشید و دیگر نگران به هم ریختگی اتاق خوابتان به دلیل کمبود جا نیستید. یا اگر فضای زیر تخت خوابتان برای گذاشتن یک کمد مجزا کافی نبود، می‌توانید برای ساخت تخت با کشو برنامه‌ریزی کنید. تخت خواب با کمد و کشو از فضای عمودی خانه شما استفاده می‌کند.


تخت خواب کشودار

credit: ajaxbuilders.co.uk



چند ایده تخت باکس و تخت خواب کشودار

انواع متنوعی از مدل تخت کشودار و تخت باکس با سبک‌های دکوراسیون مختلف و مناسب برای خانه‌های کوچک و بزرگ وجود دارد، شما باید نیاز خودتا را شناسایی کنید، فضایی که برای تخت کمددار در نظر گرفته‌اید را بسنجید و مدل تخت باکس مناسب خانه خود را خریداری کنید.


تخت خواب کشودارسفید

رنگ سفید برای سرویس خواب طرفداران بسیاری دارد. اگر دوست دارید تخت خوابتان تا مدتها دلتان را نزند پیشنهاد ما به شما ساخت تخت سفید است. تخت کشودار سفید به دلیل رنگ ملایمش کمتر جلب توجه می‌کند.



تخت کشودار سفید

credit: ikea

تخت کشودار سفید مدرن

credit: ikea

تخت جکدار سفید


تخت جکدار

credit: ikea


تخت کمدی


تخت کمد دار

credit: inhabitat.com



تخت کمدی

credit: inhabitat.com



تخت خواب کشودار مدرن

سبک مدرن را می‌پسندید؟ دیزاین خانه خود را بر اساس المان‌های مدرن و امروزی چیده اید؟ تخت کشودار مدرن انتخاب مناسبی برای اتاق‌خواب شماست.


تخت کشودار مدرن

credit: rockkauffmandesign.com


تخت خواب کشودار اتاق کودک

ساخت تخت کشودار برای اتاق خواب بچه‌ها کاربرد زیادی دارد، چرا که عموما اتاق کوچکتر به بچه‌ها اختصاص داده می‌شود و با کمبود جا مواجه می‌شوید، پس در هنگام خرید سرویس خواب کودک، تخت کشودار را نیز در نظر بگیرید.


تخت کشودار کودک

تخت باکس دونفره


تخت باکس جکدار

credit: dreams.co.uk


تخت خواب اتاق خواب مشترک بچه ها


تخت اتاق مشترک بچه ها

credit: baxterdesigngroup.com


استفاده از فضای زیر تخت؛ تخت خواب در طبقه دوم و تخت دو طبقه



تخت دو طبقه

credit: maxandlily.com

تخت باکس دار


تخت باکس دار

credit: ros1.com


تخت کشودار طرح چوب


تخت کشودار طرح چوب

credit: ikea


ساخت تخت کشودار مینیمال


تخت کشودار مدرن

credit: laxseries.com


تخت کمد دار کودک


تخت کمددار کودک

credit: theownerbuildernetwork.com


باکس پایین تخت

می‌توانید تمام فضای زیر تخت را استفاده نکنید یا خود را تنها محدود به کشو و باکس‌های ریلی نکنید. از باکس های درب دار در پایین تخت خود استفاده کنید.


باکس زیر تخت

credit: familyhandyman.com

تخت کمدی کمجا

اگر ارتفاع اتاق شما زیاد است تا جای ممکن از این بلندی استفاده کنید و زیر تخت خود از انواع کمد و قفسه بهره‌مند شوید.


تخت کمجا

credit: stediladesign.com

تخت چوبی کشودار


تخت چوبی کشودار

credit: homedude.co

سخن نهایی؛ ایده رو و ساخت تخت مناسب خانه شما


استفاده بهینه از فضای زیر تخت

چندین مدل متفاوت از راه‌های استفاده از فضای زیر تخت را با هم بررسی کردیم، تخت خواب‌های کشودار برای افرادی که فضای کافی ندارند یا ترجیح می‌دهند اتاق خواب خلوت‌تر و مینیمال‌تری داشته باشند که در آن از حداقل مبلمان استفاده شده باشد، انتخاب بسیار مناسبی است. تخت باکس‌ها نقش انباری کوچک اتاق خواب شما را به عهده می‌گیرند. در صورتی که تمایل به خرید تخت کشودار یا تخت باکس داشته باشید، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ایده رو استفاده کنید و در صورت لزوم کارشناسان ما در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی، قیمت ساخت تخت را برای شما مشخص می‌کنند.

شما از کدام دسته از افراد هستید؟ ترجیح میدهید تخت کم ارتفاع و بدون کمد و کشو داشته باشید یا بنظرتان بهتر است از فضای پرت زیر تخت خواب خود استفاده کنید؟







Captcha

نظر های کاربران

Morteza Sagharichiha

چه ایده هایی برای استفاده از فضای زیر تخت وجود داره.ممنون کلی

ایده رو

امیدواریم که براتون مفید بوده باشه و بتونید از فضای زیرتخت به شکل دیگه‌ای استفاده کنید.

کاربر میهمان

خیلی کامل و مفید بود ممنونم ازتون🙏

ایده رو

ممنون که وقتتون رو در اختیار ما گذاشتید، باعث خوشحالی ماست که براتون مفید بوده.

مطالب پیشنهادی

کدام مدل جاکفشی به خانه‌ی من می‌آید؟

در سفارش جاکفشی چه نکاتی اهمیت دارد؟ به نظر شما جاکفشی ایستاده انتخاب بهتری است یا جاکفشی جالباسی دار؟
Alternate Text
0 نظر2479 بازدید

کلوزت روم در اتاق خواب

تصور می‌کردید که کلوزت روم ها مختص خانه‌های بزرگ و با فضای زیاد هستند؟ لطفا تجدید نظر کنید.
Alternate Text
0 نظر2252 بازدید

7 راه سریع و آسان برای تغییر دکوراسیون خانه

از یکنواختی دکور خانه خود خسته شده‌اید؟ زمان و بودجه کافی برای تغییر دکوراسیون ندارید؟ و به دنبال تغییرات کوچک با تأثیرات بزرگی هستید که با کمترین هزینه خانه شما را زیبا کنند؟
Alternate Text
0 نظر1250 بازدید

خانه تکانی عید را چگونه و از کجا شروع کنم؟

به نظر شما خانه تکاتی را چطور باید انجام داد؟ آیا تنها داشتن چک لیست کارهای خانه تکانی عید کافی است؟
Alternate Text
0 نظر880 بازدید

چرا کمد لباس سفید طرفداران بیشتری دارد؟

از انتخاب‌های محتاطانه صرف نظر کنید.با استفاده از قفسه‌های رنگی می‌توانید دکوراسیونی زیبا و پایدار داشته باشید که بازتاب سلیقه شما باشد.
Alternate Text
1 نظر1295 بازدید

هنر کوچک زندگی کردن

در مورد کوچک زندگی کردن چه می‌دانید؟ در این مقاله چند نکته را درباره‌ی زندگی مختصر بیان می‌کنیم.
Alternate Text
4 نظر1221 بازدید