در حال آماده سازی ...

۲۰ ایده چیدمان میز کنسول مدرن

  • دسته بندی :قفسه
  • تاریخ انتشار:

اولین المان مبلمانی که در هنگام ورود به منزل خودنمایی می کند، کنسول قرار گرفته در راهرو و یا کریدور است، به همین دلیل از اهمیت بالایی در جانمایی و چیدمان برخوردار است!

انتخاب کنسول و نحوه ی چیدمان آن در واقع اولین مبلمان در دکوراسیون منزل شماست که نمایانگر سلیقه ی فردی شما در دیزاین منزل است، اما تنها انتخاب یک کنسول مدرن و شیک در زیبایی دکوراسیون فضای شما اهمیت ندارد، بلکه نحوه ی چیدمان کنسول است که به سبک دکوراسیون شما شخصیت می دهد، این قطعه ی دکوراتیو به تنهایی می تواند هر بخش از فضا را زیبا کند، از ورودی منزل گرفته تا اتاق خواب شما، این مبلمان جذاب می تواند یک مکمل دکوراسیون و کاربردی برای تزئین و استفاده ی شما در قرار دادن اشیاء مختلف مانند دسته کلید و ... باشد؛ پس با ما در ایده رو همراه باشید تا ۲۰ ایده ی جذاب چیدمان کنسول مدرن که توسط دکوراتور ها و طراحان داخلی مطرح پیشنهاد شدند را در این مقاله ارائه کنیم.

انتخاب کنسول و نحوه ی چیدمان

۱. کنسول سبک مدرن را با آیینه ی گرد ترکیب کنید!

دکوراسیون منزل شما هر سبکی که داشته باشد، محال است با میز کنسولی به سبک مدرن و ترکیب آن با یک آیینه ی گرد، به کمال زیبایی خود نرسد!

برای اینکه اوج خلاقیت خود را در چیدمان و دکوراسیون منزل نشان دهید، می توانید لاین نوری در پشت آیینه ی میز کنسول مدرن نصب کنید و علاوه بر لوکس بودن فضا به روشنایی آن اضافه کنید.

کنسول سبک مدرن را با آیینه ی گرد ترکیب کنید

۲. از قدرت گل و گیاه در چیدمان میز کنسول غافل نشوید

قرار دادن گیاهان آپارتمانی و یا گل های خشکی که در یک گلدان متناسب با دکوراسیون منزلتان قرار گرفته اند، می تواند زیبایی چیدمان کنسول مدرن منزلتان را چندین برابر افزایش دهد، علاوه بر این طبیعتی کوچک را به منزلتان اضافه خواهد کرد.

گل و گیاه در چیدمان

۳. از اکسسوری های خاص برای شیک کردن چیدمان میز کمک بگیرید

استفاده از اکسسوری های خاص مانند جاشعمی های متنوع بر روی میز کنسول مدرن، سبب شیک به نظر رسیدن چیدمان خواهد شد، برای انتخاب اکسسوری ها می توانید از سلیقه ی شخصیتان کمک بگیرید. جاعودی سبک مدرن، جاشمعی های خاص، گلدان های کوچک و لایت بامب های دکوراتیو از جمله اکسسوری هایی هستند که می توانند در چیدمان میز کنسول مدرن استفاده شوند.

 اکسسوری های خاص مانند جاشعمی ها

۴. قرار دادن آباژور بر روی میز کنسول می تواند چیدمانی لوکس را ایجاد کند

قرار دادن یک آباژور رومیزی با رنگ کرومی، متناسب با چیدمان سبک مدرن است که می تواند محیطی دلنشین را در هنگام ورود برای شما ایجاد کند.

قرار دادن آباژور بر روی میز کنسول

۵. قاب عکس هایی با سایز فریم های متفاوت را بر روی میز کنسول قرار دهید

قرار دادن قاب عکس هایی با فریم های مختلف از عزیزان و یا عکس های دلخواه شما می تواند یک ایده ی هنری خوب برای چیدمان میز کنسول سبک مدرن منزل شما باشد و احساس صمیمیت را دوباره به خانه برگرداند.

قاب عکس هایی با سایز فریم های متفاوت

۶. از مجلات مورد علاقه خود برای چیدمان میز کنسول استفاده کنید

جانمایی چندین کتاب و یا مجله ی مورد علاقه تان بر روی میز کنسول منزل سبب ایجاد فضایی کلاسیک در دکوراسیون منزل شما خواهد شد، علاوه بر این میهمانان شما می توانند به راحتی دسترسی به چندین مجله برای مطالعه داشته باشند.

جانمایی چندین کتاب و یا مجله ی

۷. ساعت دیواری با طرحی دکوراتیو، در بالای میز کنسول نصب کنید

با نصب کردن یک ساعت دیواری متناسب با دکوراسیون منزل در بالای میز کنسول طرحی جذاب ایجاد کنید، دقت کنید که طرح ساعت شما حتما باید دکوراتیو و بدون قاب باشد.

ساعت دیواری با طرحی دکوراتیو

۸. از زیبایی چیدمان استند گل با سبک مدرن در کنار میز کنسول غافل نشوید

ترکیب یک استند گل متناسب با طراحی میز کنسول، از انوع مدل های چیدمانی است که توسط طراحان و دکوراتور های مطرح پیشنهاد می شود و ارزش امتحان کردن را دارد.

چیدمان استند گل با سبک مدرن

۹. رنگ دیواره ی پشت میز کنسول را تغییر دهید

از دیگر ایده هایی که می توانید جهت چیدمان میز کنسول اجرا کنید، تغییر دادن رنگ پشت زمینه ی کنسول میز می باشد که می تواند در بافت های مختلف و طرح های متنوع اجرا شود، برای مثال اگر طرح میز کنسولی شما منحنی است، از طرحی قوس دار، پتینه و میکروسمنت دیوار می توانید استفاده کنید.

 رنگ دیواره ی پشت میز کنسول

۱۰. برای تزئین میز کنسول، خلاقیت خود را دست کم نگیرید

مدل های مختلف چیدمان میز کنسول را امتحان کنید، سعی کنید از طرح های نزدیک به سلیقه ی خود که در این مقاله جمع آوری شده است، ایده بگیرید و آنها را با چاشنی خلاقیت خودتان ترکیب کنید تا بهترین مدل چیدمان را پیدا کنید.

چیدمان میز کنسول

نکات مهم در تزئین و چیدمان میز کنسول

برای اینکه قادر به پیاده سازی بهترین نوع چیدمان میز کنسول خود باشید باید به یک سری نکات ساده اما تاثیرگذار توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

 تزئین و چیدمان میز کنسول

انتخاب مکان مناسب جهت جانمایی میز کنسول:

میز کنسول باید در نزدیک ترین مکان به ورودی باشد اما نحوه ی قرار گیری آن نباید به گونه ای باشد که دید را محدود کند و یا سبب پاگیری افراد شود.

انتخاب مکان مناسب جهت جانمایی میز کنسول

توجه به سبک میز کنسول:

در انتخاب میز کنسول منزل سعی کنید سبک کلی دکوراسیون منزلتان را در نظر بگیرید، میز کنسول سبک مدرن از جمله پرطرفدار ترین میز کنسول های موجود در بازار می باشد.

سبک میز کنسول

اهمیت دادن به کاربری میز کنسول علاوه بر زیبایی:

انتخاب اکسسوری هایی که علاوه بر زیبایی دارای کارایی بالایی هستند می تواند به شما در جانمایی لوازم مورد نیازتان مثل دسته کلید، کارت ها و ... کمک کند.

انتخاب اکسسوری ها

استفاده از متریال های متناسب با هم در چیدمان میز کنسول:

استفاده بیش از سه متریال در کنارهم می تواند سبب ایجاد بهم ریختگی در فضا شود و از زیبایی چیدمان میز کنسول منزل شما بکاهد، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام قرار دادن متریال ها کنار هم به بافت و رنگ و نحوه ی قرار گیری آنها توجه کنید.

 متریال های متناسب با هم در چیدمان میز کنسول

کار کردن بر روی نورپردازی و روشنایی:

از آنجایی که میز کنسول ها همیشه در ورودی فضا قرار دارند، روشنایی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، برای ایجاد نورپردازی میزکنسول از آباژورهای رومیزی، لاین نوری های مخفی پشت آیینه و پنل های نوری استفاده کنید.

 نورپردازی و روشنایی دکوراسیون

Captcha

مطالب پیشنهادی